Strona 2 z 2
: wt maja 22, 2007 11:02 am
autor: JacekGD
: wt maja 22, 2007 12:32 pm
autor: dr kozioł
kolejny zart z tym 2,2 bara...
no chyba ze mowa o cisnienu bezwzglednym - wtedy doladowanie to 1,2 bar - co by sie zgadzal w sumie
: wt maja 22, 2007 4:13 pm
autor: DeviL
Bez jajec ten nowy 1.4t ma miec 150km , przy chyba dosc duzym st sprezania itd wiec wg mnie tam bedzie z 0.8 bara , chyba ze jakas mega mala turbinka to wtedy wlasnie 1.2 bara . Zeby zrobic ponad 1.5 bara to juz trzeba kute korby miec , bo takie cisnienie bardzo latwo gnie
: wt maja 22, 2007 8:05 pm
autor: rosssssa
dr kozioł pisze:rosssssa pisze:A doładowanie w PGT to 1,0 i w piku 1,5
z tym pikiem to chyba zart......
ani troche.
jeżeli twój nie ma to jest popsuty
a co najciekawsze na wykresie widać go, więc nawet paliwka jest jeszcze w stanie dolać i AFR nie szaleje wtedy

: wt maja 22, 2007 10:50 pm
autor: skadubek
120 lub 150 konków ,a w wersji ABARTH czyli topowej do której fiat powraca ma mieć nie pamietam dokładnie a nie moge gazety odszukać...tyle tego

około 175-180
Turbo też ma IHI chłodzone olejem oraz cieczą...i własnie chyba mała ta turbawka....
Dobra pozyjemy zobaczymy co wymyślą

: pt maja 25, 2007 11:37 pm
autor: KFAS
nie wiem ile możnz bo jak depne to wkaźniczek doładowania w moim egzemplazu pokazuje max 0,3bara zapomniał bym dodać , że ma to miejsce zaraz po tym jak przejdzie już raz skale

: sob maja 26, 2007 12:55 am
autor: Killer
Ja mam troche poza skale.... czyli ponad 1 bar

.... a ile jeszcze wytrzyma ??

: wt maja 29, 2007 11:13 pm
autor: KFAS
Killer pisze:Ja mam troche poza skale.... czyli ponad 1 bar

.... a ile jeszcze wytrzyma ??

Nie wiem ale czas to sprawdzić
