Jest i nowa turbaffka dla spryciarza

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

DeviL pisze:
rosssssa pisze:To załuż sobie chociaż większy IC bo bez tego to zagotujesz go i będzie
200KM ale z płynącymi tłokami :wink: czego oczywiście nie życze
U mnie 1.5bara przy dosyc malym IC niewiele zlego zrobilo (komp ustawiony na max 0.7bar) :wink: St sprezania tez sie liczy a nie tylko ic :twisted:
ja jezdzilem jakis czas na 1.8 i silnik to przezyl (po tym byla rozbierana glowka itd bo wydmuchalo uszczelke ) po za tym ze zawory byly biale jak snieg to nic no moze to ze po jakims czasie oska w suszarce sie ukrecila
Punto GT 2.0 8VT
ODPOWIEDZ