Strona 2 z 2

: pn sty 01, 2007 5:30 pm
autor: LukasJuve
Ok ale mnie chodzi jak wypada IHI VL2 w porównaniu z K03.
Można to gdzieś sprawdzić?
Chyba potrzebne były by mapy obu tych sprężarek?

: wt sty 02, 2007 11:20 pm
autor: colin
LukasJuve pisze:Ok ale mnie chodzi jak wypada IHI VL2 w porównaniu z K03.
Można to gdzieś sprawdzić?
Chyba potrzebne były by mapy obu tych sprężarek?
Nawet bez map moge powiedziec, ze vl2 i t2 to pomylka w takim silniku - coprawda jezdza w podobnych pojemnosciach, ale ta glowice sa z d*** wziete ze tak powiem i nie ma co ich wogole porownywac. Swego czasu (duuzo wodki uplynelo) Bobo z wawy mial cifa 1.5 e-vtec na k03 i chyba w trybie ekspresowym zalozyl duze t3 bo k03 z dolu walilo jak szalone a gory nie bylo. A przeciez honda sie kreci i lepiej zeby jechalo auto gora a nie dolem :P
Zyzy mial d14 i jezdzil na ko3s albo hybrydzie k03/k04. Ogolnie mozna by kupic k04 albo jakies t3 z delty 2.0 lub td04h z imprezy lub volvo t4, td05 z eclipsa 1g, t28 z 200sx s14. Ogolnie celowac w turbo z silnika kolo 2l i mocy 160-220KM