zmiana głowicy

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: zmiana głowicy

Post autor: uniak 1.4T »

turbomaniak pisze:"Wgniecenia" sa na zawory a blok nadaje sie hute :lol:

ok dzieki, za odpowiedz
a blok nie jest moj, napisałem jak byk ze zdjecie zapozyczone ze strony drugiej :jump2:
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: zmiana głowicy

Post autor: turbomaniak »

Sorki nie doczytalem :(
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: zmiana głowicy

Post autor: uniak 1.4T »

ponowie pytanie, od czego lezejsze zawory, ewentualnie co zrobic zeby wyzej krecic, powiedzmy ze odcinka przy 7500rpm
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: zmiana głowicy

Post autor: turbomaniak »

A moze tak forum poczytaj :?: :!:
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: zmiana głowicy

Post autor: uniak 1.4T »

głowa okazała se troche krzywa, ile mozna ja bezpiecznie splanowac?
0.1 - 0.2mm? wiecej?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: zmiana głowicy

Post autor: ZibiUT »

Mi ostatnio zdjeli 0,25 aby zrobić na prosto.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: zmiana głowicy

Post autor: DeviL »

Mozna zdjac tyle by zawory mialy "domkniecie" , przynajmniej u mnie w glowicy sa tak pochylone , nie wiem jak w pgt ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: zmiana głowicy

Post autor: uniak 1.4T »

to zdam sie na fachowców, przemierza głowke i powiedza ile trzeba
gerg
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: pn lip 27, 2009 5:41 pm
Miejscowość: Miłosław
Auto: Punto GT

Re: zmiana głowicy

Post autor: gerg »

Ja jestem własnie w stadium testów swojego PGT
Założyłem głowicę od Sieny 1,4 a że okazała się być kiepską w zakupie zrobiłem jej generalny remont: większe wydechy, nowe gniazda , prowadnice ,no i niezła polerka i gładzenie kanałów w głowicy i dolocie.
Uszczelka międzu głowicą a kolektorami i same kanały głowicy/kolektora okazały się nie licować idealnie i zostało to do perfekcji poprawione.
W starej głowicy z przodu na wysokości czujnika temp. jest kruciec wodny ( odpowietrzenie silnika) w nowej głowicy wywierciłem w tej okolicy otwór z gwintem i wstawiłem tam kruciec własnego pomysłu.
Reszta silnika to seria, hamowałem motor przed przeróbką nie wyszło ciekawie 122km
być może za sprawą nadpękniętego kolektora , który zmotywował mnie do pracy nad silnikiem.
Jeszcze kilka kilometrów na ułożenie się wszystkiego i kolejne hamowanie.
Generalnie autko jedzie inaczej
auto lepiej bierze z dołu czego bardzo sobie życzyłem a próg takiego dobrego ciągu od strony turbosprężarki przesunoł się niżej o jakieś 200- 300 obrotów.
Pojawiło się też inne zjawisko , turbo bije tak mocno znaczy gwałtownie ( widzę to po wskaźniku) że boję się wcisnąć do końca gaz na dłużej.
Jechałem nim krótko 200kmh z gazem lekko ponad pół może 3/4 turbo ładowało na pół skali
Nie wiem czy czegoś nie spale w silniku wciskając gaz do oporu przy dłuższym wysiłku
Dlatego zastanawiam się czy nie dołożyć mu większego intercoolera ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: zmiana głowicy

Post autor: turbomaniak »

Kolego bez urazy, najpierw pasowalo by sie przywitac i dopiero zapytac o to i tamto. Druga sprawa to czytasz wszystko co jest na forum a pozniej zadajesz pytania. Pozdro :wink:
ODPOWIEDZ