dziwnie przerywa 1,4T - help:(
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
jak widze fotki walka to albo masz cos spier... z zaworami i gdzies cos ci sie zaciera albo kasa wydana na castrola to najgorszy biznes twego zycia... Moj walek z poprzedniego silnika o niebo lepiej wygladal (byl jezdzony na mineralnym ELF`ie a ten co teraz wyciagam z autka to igla w porownaniu z Twoim (od czasu jak go wsadzilem leje semisynth 10w40)McBanan pisze:No to jak wymiana walka to remoncik na maxaWrzucam fotki krzywek w kolejnosci od lewej. Nowy waleczek zamowiony. Glowica juz zrobiona, mysle nad nowym kolktorem wydechowym, przy okazji wymieniam maglownice, wszystkie gumy i luleje przedniego zawieszenia, pompe wody i duzo mozna by jeszcze pisac
.
Oto fotki walka:
1) http://img167.imageshack.us/img167/7206/dsc01863aa8.jpg
2) http://img278.imageshack.us/img278/9250/dsc01864ua2.jpg
3) http://img267.imageshack.us/img267/3747/dsc01865ue2.jpg
4) http://img278.imageshack.us/img278/3742/dsc01866jj4.jpg
5) http://img167.imageshack.us/img167/6924/dsc01867kd1.jpg ta jest najlepsza hehe
6) http://img267.imageshack.us/img267/905/dsc01868ev2.jpg
7) http://img167.imageshack.us/img167/7093/dsc01869fu3.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/7743/dsc01870om4.jpg
Na dodatek glowiczka: http://img167.imageshack.us/img167/1447/dsc01853rc9.jpg

Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
jezeli nie katujesz silnika non toper na maksa to chyba kazdy olej syntetyczny lub polsyntetyk bedzie oki (no markowy of course).. Czasem az sie dziwie ze ludzie tyla kasy na jakies dziwne oleje (glownie wyczynowe) wydaja a raczej rzadko ktory UT nie popija oleju pomiedzy wymianami czyli jeszcze kasa na olej na dolewki... Moze sie nie znam albo nie potrzebuje jakis RS`ow bo ja autkiem na codzien smiegam bez szalenstw (hehe jak emeryt)McBanan pisze:No dobra to co lepszego mozna wlac w ten silnik??

Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Glowica byla zrobiona chyba u najlepszego w Kielcach mechanika robiacego fiaty do rajdow i wyscigow a mianowicie Kałuża Motorsport. Sa wstawione mocniejsze sprezyny wiec moze tu jest problemjak widze fotki walka to albo masz cos spier... z zaworami i gdzies cos ci sie zaciera

hehe jestem dobry dla autka. po kazdym odpaleniu na zimnym pracuje conajmniej 5 minut zanim rusze w droge, oczywiscie przed kazdym zgaszeniem silnika czekam az sie temperatury ladniu unormuja i dopiero gasze wiec niejestem "killerem" tego autka. Jezdze nim na codzien wiec gdy mialbym go katowac to bym chyba od stacji benzynowej sie nieoddalal wiec jezdze spokojnie. Jedynie czasem skilowanie Subarynki lub Evo daje mu popalic no ale chyba od tego jest takie autko zeby czasem dolozyc w palnikjezeli nie katujesz silnika non toper na maksa

UT 1,4 Racing
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
no to masz za twarde sprezynki chociaz juz gdzies chyba bylo glosno ze ten castrol komus auto zalatwil...McBanan pisze:Glowica byla zrobiona chyba u najlepszego w Kielcach mechanika robiacego fiaty do rajdow i wyscigow a mianowicie Kałuża Motorsport. Sa wstawione mocniejsze sprezyny wiec moze tu jest problemjak widze fotki walka to albo masz cos spier... z zaworami i gdzies cos ci sie zaciera![]()
hehe jestem dobry dla autka. po kazdym odpaleniu na zimnym pracuje conajmniej 5 minut zanim rusze w droge, oczywiscie przed kazdym zgaszeniem silnika czekam az sie temperatury ladniu unormuja i dopiero gasze wiec niejestem "killerem" tego autka. Jezdze nim na codzien wiec gdy mialbym go katowac to bym chyba od stacji benzynowej sie nieoddalal wiec jezdze spokojnie. Jedynie czasem skilowanie Subarynki lub Evo daje mu popalic no ale chyba od tego jest takie autko zeby czasem dolozyc w palnikjezeli nie katujesz silnika non toper na maksa. Jesli chodzi o dolewki to niedolewam ani "grama" oleju od wymiany do wymiany gdyz turbina jest w super stanie, piersiecie rowniez jak i uszczelniacze wiec niezaluje mu kasy ani na oleje ani na paliwko.
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
no to masz za twarde sprezynki chociaz juz gdzies chyba bylo glosno ze ten castrol komus auto zalatwil...[/quote]
jeżdże na castrolu rs od momentu zakupu gt (12tys km) i nie dam złego słowa na niego powiedzieć, dziwi mnie rudy kolor wałka kolegi ale nie sądze żeby była to sprawa oleju, przynajmniej u mnie nic takiego się nie dzieje.
jeżdże na castrolu rs od momentu zakupu gt (12tys km) i nie dam złego słowa na niego powiedzieć, dziwi mnie rudy kolor wałka kolegi ale nie sądze żeby była to sprawa oleju, przynajmniej u mnie nic takiego się nie dzieje.
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Śmigam na Valvoline VR1 Racing 5w50 Full syntetic od 25 tyś km.
Wczystko jest z silnikiem oki. Koszt oleju to około 130 zł za 4 l a wiec nie taki drogi. Generalnie wiekszość osób poleca ten olej szczególnie na www.streetracing.pl
Wczystko jest z silnikiem oki. Koszt oleju to około 130 zł za 4 l a wiec nie taki drogi. Generalnie wiekszość osób poleca ten olej szczególnie na www.streetracing.pl
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki