zakleszczona 3
-
- Obserwator
- Posty: 12
- Rejestracja: śr lip 22, 2009 4:13 pm
- Miejscowość: Chrzanów
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Chrzanów
zakleszczona 3
Witam, mam problemy z 3 biegiem podczas ostrzejszej jazdy chciałem zmienić bieg z 2 na 3 lecz ta 3 wskoczyła z takim lekkim zgrzytem tak jakoś dziwnie odrazu chciałem wybić na luz ale już nie dało skrzynia zostało na biegu i nie da się go wybić ani lewarkiem ani tym wybierakiem od góry skrzyni. poradzi ktoś co dokładnie się stało i czy opłaca się reanimować taka skrzynie?? pozdrawiam
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: zakleszczona 3
Olej w skrzyni jest? Mi się potrafiły biegi blokować jak było za mało oleju w skrzyni.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Użytkownik
- Posty: 27
- Rejestracja: pn kwie 16, 2012 11:56 pm
- Miejscowość: Nasielsk
- Auto: Punto GT
Re: zakleszczona 3
jakis patent na odblokowanie zakleszczonej2? drazek mam na luzie skrzynie na 2 biegu
-
- Użytkownik
- Posty: 27
- Rejestracja: pn kwie 16, 2012 11:56 pm
- Miejscowość: Nasielsk
- Auto: Punto GT
Re: zakleszczona 3
prosze tylko o odpowiedz czy da sie to zrobic bez wyjmowania z auta? bo jak juz wyjme to juz wymienie...
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: zakleszczona 3
Da sie, masz pw
-
- Użytkownik
- Posty: 27
- Rejestracja: pn kwie 16, 2012 11:56 pm
- Miejscowość: Nasielsk
- Auto: Punto GT
Re: zakleszczona 3
Podziekowania dla kolegi turbomaniak!
Re: zakleszczona 3
Temat mocno stary ale u mnie stalo sie chyba tak samo , jakas podpowiedz jak to odblokowac
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: zakleszczona 3
Dźwignia zmiany biegów została w pozycji danego biegu czy możesz wrzucać inne biegi(i wtedy blokuje się skrzynia?)?
Oczywiście zakładamy, że cięgna i ten "wolant" na przekładni kierowniczej sprawne.
Jak została, to najlepiej odpiąć te cięgna i obstukać wybierak na skrzyni z czuciem, potem odpowiednio mocnym śrubokrętem/łyżką próbować obrócić wybierak w kierunku pozycji neutralnej.
Jak lata luzem, to najpierw sprawdzić cięgna, jak są ok, to wrzucić 1-kę i spróbować gwałtownie ruszyć.
Oczywiście najpewniejszą metodą jest rozbiórka skrzyni i jej naprawa zgodnie ze sztuką.
Oczywiście zakładamy, że cięgna i ten "wolant" na przekładni kierowniczej sprawne.
Jak została, to najlepiej odpiąć te cięgna i obstukać wybierak na skrzyni z czuciem, potem odpowiednio mocnym śrubokrętem/łyżką próbować obrócić wybierak w kierunku pozycji neutralnej.
Jak lata luzem, to najpierw sprawdzić cięgna, jak są ok, to wrzucić 1-kę i spróbować gwałtownie ruszyć.
Oczywiście najpewniejszą metodą jest rozbiórka skrzyni i jej naprawa zgodnie ze sztuką.