PGT chore
PGT chore
Witam, mam punto gt od listopada i ciagle nie jedzie jak ma. teraz pierwsze 10s jedzie, pozniej nad 3000 obr./min sie zaczyna dusic i strzela. walek nowy, wszystkie uszczelki nowe, swiece nowe, rozrzad poprawnie ustawiony. brakuje mi jednej czesci (foto z innego pgt) nie wiem o co dokladnie chodzi, ale podobno jest niepotrzebna w PGT. czy to prawda? a moze ktos wie, na co choruje moje punto? dzieki
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: PGT chore
z tego co pamiętam ten element jest związany z filtrem par paliwa, i nie jest niezbędny.ac987 pisze:Witam, mam punto gt od listopada i ciagle nie jedzie jak ma. teraz pierwsze 10s jedzie, pozniej nad 3000 obr./min sie zaczyna dusic i strzela. walek nowy, wszystkie uszczelki nowe, swiece nowe, rozrzad poprawnie ustawiony. brakuje mi jednej czesci (foto z innego pgt) nie wiem o co dokladnie chodzi, ale podobno jest niepotrzebna w PGT. czy to prawda? a moze ktos wie, na co choruje moje punto? dzieki
Silnik seryjny? coś dłubane?
Może przepływomierz?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: PGT chore
Ten element to zawór który ma odcinać opary paliwa trafiające do silnika w momencie gdy turbo pompuje.
To takie zabezpieczenie aby ciśnienie z kolektora ci nie szło w bak.
Można to wywalić razem z filtrem węglowym ale opary paliwa muszą iść w atmosferę.
To takie zabezpieczenie aby ciśnienie z kolektora ci nie szło w bak.
Można to wywalić razem z filtrem węglowym ale opary paliwa muszą iść w atmosferę.
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: PGT chore
myślisz że jeszcze temat aktualny?dziabi3 pisze:Ten element to zawór który ma odcinać opary paliwa trafiające do silnika w momencie gdy turbo pompuje.
To takie zabezpieczenie aby ciśnienie z kolektora ci nie szło w bak.
Można to wywalić razem z filtrem węglowym ale opary paliwa muszą iść w atmosferę.

F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse