Różnice między UT a zwykłym Unem

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

MarcinSw
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:58 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Różnice między UT a zwykłym Unem

Post autor: MarcinSw »

Witam jak ze ciezko mi dorwac dawce a uniaczek sie coraz bardziej rozlatuje ( tym razem zawieszenie juz mowi papa po ((9 latach ma prawo)).

Mam do was pytanie, mianowicie z tego co mi powiedział Zibi w Unach sa identyczne wahacze , Mcpersony ( wiec smialo moge przekładac zawias z przodu)
a jak z tyłem ? czym sie rozni belka od Ut-a a czym od zwykłego Una zmieniac ja na utowska ?Czy pozostac przy obecnej? (docelowo maja byc z tyłu tarcze ).
Kolejną rzecza mnie interesujaca i wymagajaca zmiany są koncowki drazkow kierowniczych ? czy w Ut-ach sa takie same jak w zwykłym ?
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

drążki sa te same, belka jest inna, lepiej od ut załatwić( mniej kombinacji) wahacze jak i amorki są takie same, mi podeszły :lol:
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

mamy rozumiec ze 9 lat nie ruszales zawieszenia?? Ja raz w roku przewaznie wiosna wymieniam oba wahacze koncowki i juz druga maglownice(ceny sa smieszne). Belka konstrukcyjnie taka sama tylko trzeba pare srubekl poprzekrecac zeby zalozyc tarczowki, ale wszystkie gumy, mocowanie amorka itp sa takie same w UT i uno.
UT 1,4 Racing
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Z belką żaden problem, można też piasty ze zwykłego zostawić i dać tylko dystans pod tarcze
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
MarcinSw
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:58 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Post autor: MarcinSw »

Mc Banan: tak zgadza sie auto dostałem w spadku we wrzesniu ubiegłego roku wczesniej jezdził nim moj dziadzius i robił znikome przebiegi auto garazowane całe zycie, (no moze przesadziłem amortyzatory przednie były wymieniane) ale tak pozatym nic nieruszane
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Różnice między UT a zwykłym Unem

Post autor: simon1989 »

Chcac zalozyc do belki N/A np. hample z pgt na tyl i majac komplet nalezy:
1. Zalozyc dystans 5mm miedzy tarcze a piaste
2. Do czego przykrecic jarzmo(czy mocowania bebna wystarczaja)?
3. Co z przewodem hamulcowym(czy trzeba zalozyc dluzszy)?
4. Co z linkami od recznego?
5. Jakies inne czynnosci?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Różnice między UT a zwykłym Unem

Post autor: ZibiUT »

simon1989 pisze:Chcac zalozyc do belki N/A np. hample z pgt na tyl i majac komplet nalezy:
1. Zalozyc dystans 5mm miedzy tarcze a piaste
2. Do czego przykrecic jarzmo(czy mocowania bebna wystarczaja)?
3. Co z przewodem hamulcowym(czy trzeba zalozyc dluzszy)?
4. Co z linkami od recznego?
5. Jakies inne czynnosci?

1. ...
2. Jarzmo do mocowania, które trzeba mieć z UT/PGT lub dorobić
3. Trzeba dołozyć elastyczny
4. Linki sa inne. Nowe to koszt 70-100 zł
5. Raczej żadne.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ