Witam szystkich jest to moj pierwszy post na tym forum. W doładowane silniki dopiero zaczynam sie bawic wiec z gory przepraszam za problemy
Przejdzmy do rzeczy... Marzy mi sie punto majace 200km Bazą do budowy bedzie Punto GT. i tu licze na Was. Potrzebuje liste czesci jakie beda mi potrzebne do złozenia i zestrojenia takiego cuda pomijajac zawias i hamulce ;] interesuje mnie tez koszt takiej budowy ;] z gory dzieki za pomoc ;]
Witam
Kolego proponuje zapoznać się z forum tematy podnoszenia mocy były wielokrotnie poruszane zarówno w działach projekty właścicieli PGT jak i UT oraz w dziale Modyfikacje Przyjemnej lektury
Siedze ogladam i jakos nic nie widze co mi mogło by bardzo pomoc ale szukam dalej
Edit: Ile wazy punto bez zbednych rzeczy tzn wygłuszenia orginalne fotele zapas i inne takie i ile moze wazyc rozbudowana klatka i czy sa problemy z przegladami z taka klatką
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 12:37 pm przez Bicy, łącznie zmieniany 1 raz.
czyli wspawanie klatki samemu odpada jesli chce spokojnie przejsc badania... a jesli chodzi o pasy kubły i kierownice lub wogole wybebeszony srodek diagnosta tez moze miec jakies ale??? co do 200km ile tak +/- bedzie mnie to kosztowało?
2rotor będzie miał wkrótce na sprzedaż cały komplecik do swapu na 200+ zrobiony na cacy, zresztą przeczyta to sam się wypowie, a jak chcesz samodzielnie przerabiać i zrobić to porządnie to bez 8-10 tyś nie ma co dłubać bo będzie druciarnia.
To jest liczone tak lekka ręką a wiec nie które ceny moga być raczej mniejsze. Czasami trafiają się okazje. Ja z kolega uturbiliśmy silnik 1,6 16V za 2500 zł nie liczac naszej pracy.
Walka i sprzegla nie trzeba na takie moce wymieniac. Poza tym bzdura jest stwierdzenie, ze nie majac 10 tys nie ma co sie zabierac za dlubanie, bo bedzie druciarnia.
Myslałem o podtlenku ale to jest tylko chwilowe no i 1kg tankowania kosztuje 50zł butla 4,5kg wystarczy na ok 20strzałow 10-15sec. gadałem z facetem na bemowie na ostatnich wyscigach na cwiartke ;] punciaka chce zrobic tak zeby miał te 200km caly czas dostepne a nie na podtlenku ;] takze chciałem sie dowiedziec jakie beda koszta tego tuningu zalezy mi na tym zeby to wyszło jak najtaniej ale tez zalezy mi na tym zeby to jezdziło codziennie do szkoły i jakies ostrzejsze nocne wypady na miasto zeby zmazac usmiechy z twarzy kierowcow sss (czyt. super szybkich samochodów xD )
jak juz zakupisz pacjenta zacznij od przegladu serducha, wyskoa sprawnosc to podstawa, zmien dolot, wieksze wtryski, podnies doładowanie (dobre vl7 na dobrym smarowaniu wytrzyma 1.2b) jak nie to zmien na cos wiekszego, mozesz zmienic wałek na ostrzejszy, chociaz niby nie trzeba, do tego blow off i wysterowac wszystko ecumajstrem
jakbym oczyms zapomniał to dopiszcie bo na szybko pisałem