Tuning PGT 200km

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Bicy
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: pn maja 04, 2009 11:45 am
Miejscowość: Biała Podlaska
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Biała Podlaska

Tuning PGT 200km

Post autor: Bicy »

Witam szystkich jest to moj pierwszy post na tym forum. W doładowane silniki dopiero zaczynam sie bawic wiec z gory przepraszam za problemy ;)
Przejdzmy do rzeczy... Marzy mi sie punto majace 200km Bazą do budowy bedzie Punto GT. i tu licze na Was. Potrzebuje liste czesci jakie beda mi potrzebne do złozenia i zestrojenia takiego cuda pomijajac zawias i hamulce ;] interesuje mnie tez koszt takiej budowy ;] z gory dzieki za pomoc ;]
Turbo :*
Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Abarth »

Witam
Kolego proponuje zapoznać się z forum tematy podnoszenia mocy były wielokrotnie poruszane zarówno w działach projekty właścicieli PGT jak i UT oraz w dziale Modyfikacje 8) Przyjemnej lektury :wink:
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
Bicy
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: pn maja 04, 2009 11:45 am
Miejscowość: Biała Podlaska
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Bicy »

Siedze ogladam i jakos nic nie widze co mi mogło by bardzo pomoc ;) ale szukam dalej

Edit: Ile wazy punto bez zbednych rzeczy tzn wygłuszenia orginalne fotele zapas i inne takie i ile moze wazyc rozbudowana klatka i czy sa problemy z przegladami z taka klatką
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 12:37 pm przez Bicy, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo :*
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Zobacz w dziale Chwalimy się. Tam sa autka zrobione na zblizone moce jaką chcesz.

http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=2175
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Uzytkownik 2rotor ma punto o zblizonej mocy, pogadaj z nim i dowiesz co gdzie i jak
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Co do klatkimogą sie przyczepić więc pasuje mieć atest do niej
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
Bicy
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: pn maja 04, 2009 11:45 am
Miejscowość: Biała Podlaska
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Bicy »

czyli wspawanie klatki samemu odpada jesli chce spokojnie przejsc badania... a jesli chodzi o pasy kubły i kierownice lub wogole wybebeszony srodek diagnosta tez moze miec jakies ale??? co do 200km ile tak +/- bedzie mnie to kosztowało?
Turbo :*
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Post autor: goofer007 »

2rotor będzie miał wkrótce na sprzedaż cały komplecik do swapu na 200+ zrobiony na cacy, zresztą przeczyta to sam się wypowie, a jak chcesz samodzielnie przerabiać i zrobić to porządnie to bez 8-10 tyś nie ma co dłubać bo będzie druciarnia.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Pomijając stan silnika:

- wałek - 700-1000 zł
- turbo - 500-3000 zł
- IC - 100-800 zł
- ecumaster + map = 550 zł
- wtryski - 200-500 zł
- pompa paliwa - 300 zł
- sprzegło (jak bedzie potrzebne) - 300-1000 zł
- orurowanie - 300 zł
- wydech - 500 zł
- jakieś inne pierdoły 300 zł

To jest liczone tak lekka ręką a wiec nie które ceny moga być raczej mniejsze. Czasami trafiają się okazje. Ja z kolega uturbiliśmy silnik 1,6 16V za 2500 zł nie liczac naszej pracy.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Bicy
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: pn maja 04, 2009 11:45 am
Miejscowość: Biała Podlaska
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Bicy »

a jaki jest koszt tłokow i korbowodow z zapasem na max 300km i ogolnie jaką moc wytrzymają orginalne czesci
Turbo :*
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Kolego czytaj forum...zadajesz pytania na ktore sa odp. chcesz 300 koni robic a forum nie chce Ci sie przejzec :oops:
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Walka i sprzegla nie trzeba na takie moce wymieniac. Poza tym bzdura jest stwierdzenie, ze nie majac 10 tys nie ma co sie zabierac za dlubanie, bo bedzie druciarnia.
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Zeby zrobic 200km , to kupujesz direct port nitro zestaw kolo 75km strzala i masz :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Bicy
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: pn maja 04, 2009 11:45 am
Miejscowość: Biała Podlaska
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Bicy »

Myslałem o podtlenku ale to jest tylko chwilowe no i 1kg tankowania kosztuje 50zł butla 4,5kg wystarczy na ok 20strzałow 10-15sec. gadałem z facetem na bemowie na ostatnich wyscigach na cwiartke ;] punciaka chce zrobic tak zeby miał te 200km caly czas dostepne a nie na podtlenku ;] takze chciałem sie dowiedziec jakie beda koszta tego tuningu zalezy mi na tym zeby to wyszło jak najtaniej ale tez zalezy mi na tym zeby to jezdziło codziennie do szkoły i jakies ostrzejsze nocne wypady na miasto zeby zmazac usmiechy z twarzy kierowcow sss (czyt. super szybkich samochodów xD )
Turbo :*
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

jak juz zakupisz pacjenta zacznij od przegladu serducha, wyskoa sprawnosc to podstawa, zmien dolot, wieksze wtryski, podnies doładowanie (dobre vl7 na dobrym smarowaniu wytrzyma 1.2b) jak nie to zmien na cos wiekszego, mozesz zmienic wałek na ostrzejszy, chociaz niby nie trzeba, do tego blow off i wysterowac wszystko ecumajstrem

jakbym oczyms zapomniał to dopiszcie bo na szybko pisałem
ODPOWIEDZ