[PGT] 1.4 - 1.6

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

Jeśli auto ma śmigać tymczasowo na 160hp to czy wtryski seryjne i wałek mogą zostać? Do tego ma pójść jakaś większa suszara np. T25 lub T28. Ogólnie auto chcę wystroić na te 160hp, ale ma być zrobione tak aby w przyszłości dokupić parę gratów i celować w większe moce
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Seryjne wtryski na 160 km powinny starczyć ale bedzie to trzeba wystroić.

Czy silnik wytrzyma to nie wiem. Mozliwe ze da rade.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

Panowie mam kolejne pytanie które mnie nurtuje :P Skąd poprowadzić przewód olejowy do turbo??? w Bloku 1.6 takowego nie ma chyba??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Zgadza się. w Bloku z 1,6 nie ma wyjścia na zasilanie oleju.
Najprościej i chyba najlepiej zrobić trójnik i wsadzić go w miejsce kontrolki oleju. Skok gwintu to M14x1,5
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

czyli ciągnąć od przodu na tył?? Jestem ciekaw jak mają to rozwiązane osoby z silnikami 1.6 lub innymi zaturbionymi n/a
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Tak sie to rozwiazuje chyba zawsze jak pisze zibi, jak nie ma miejsca w bloku.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

Chodzi wam o taki trójnik?? powinien chyba pasować z coupe
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Odkopuje stary temat alekilka pytan sie nasuwa. W zwiazku z popekana glowica ciekaw jestem jak by sie mial zakup silnika z punto 1.6 do tego. Konkretnie ile to wytrzyma po sfrezowaniu tloków wiecej jak seryjny 1.3T ??? Blok głowica wał tłoki i korby z 1.6 a osprzet z 1.3T+przerobka termostatu i olej do turbo. Oplaci sie czy nie bardzo ??? Jak juz cos ile cza by bylo podebrac tloki z punto 1.6??? Czy moze szukac silnika z PGT???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

nic nie frezuj :twisted: Ja teraz śmigam na 9,2:1 i śmiga super, dodam jeszcze że tłoki mam bez natrysku oleju na denko. Po prostu 1.4n/a obłożony osprzętem z gt
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

A ile HP??? Bo jak juz bym skrobał to na więcej :D. Jak zrobiłeś olej do turbo??
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

Olej poprowadzony jest od przodu tam gdzie czujnik jest w bloku. Ile hp to nie wiem. Na razie nie mierzone. Turbo k14
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Wlasnie jak jest z tym zasilaniem olejem? Bo ori rurka ma max 15 cm, a tu pewnie z 70 :D Jak to wplywa na zywotnosc turbo, szczegolnie przy odpalaniu?
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

ta moja ma 80cm :lol: i jakoś nie zauważyłem niepokojących objawów. Jedyne co mnie martwi to brak natrysku, ale jak narazie parę razy dostał po dupie i nic się nie dzieje :wink:
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Szperam i szperam ale cos licho mi to idzie :(. Cos tam sie juz dowiedzialem ale dalej nie wiem ile bedzie mozna dmuchac w tego 1.6 po odprezeniu do 7,8 tyle ile jest stopien w UT. Bo sprawa jest taka ze moge ten silnik miec doslownie za kilka zlotych.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

wg strony niemieckiej po sfrezowaniu tłoków można dmuchnać 1 bar i powinno być około 200 KM wiecej moga być problemy z tłokami
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ