Uno Turbo Motoexpress
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
Fajnie ze kolejny UT trafil w odpowiednie receleon20vt pisze:Dla klienta ceny są następujące :marcin77 pisze:
może podaj ceny powyższych podzespołów![]()
Świece komplet 80zł
Kit K&N 286zł
MBC 350zł
BOV 350zł
Dolot IC-silnik ok 300zł ( największą sumę robią wężę SAMCO - b.drogie )
Filtr - nie wiem , ok 30zł
Wyczyszczenie - bezcenne

MBC jak dla mnie dosc drogi, chetnie bym cos takiego zalozyl, tylko $$, nie ma jakiejs tanszej alternatywy?
Bylo UT, jest Bravo GT.
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 5:56 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jutro chrzest bojowy uniaka naszego
Wybebeszony , nowe oponki Falken , kierowca wagi piórkowej i nowa moc :
130,1KM i 221Nm
Wszystko na serii engine , wskaźnik doładowania przekręca się 10 razy
Później zostanie nam IC który czeka i sie kurzy i wydech OMP który do nas jedzie z Włoch . Może 140-150KM się uda
Zobaczymy ale zasuwa b.fajnie
Narowisty się zrobił ten nasz rumak 

Wybebeszony , nowe oponki Falken , kierowca wagi piórkowej i nowa moc :
130,1KM i 221Nm
Wszystko na serii engine , wskaźnik doładowania przekręca się 10 razy

Później zostanie nam IC który czeka i sie kurzy i wydech OMP który do nas jedzie z Włoch . Może 140-150KM się uda

Zobaczymy ale zasuwa b.fajnie


YAMAHA R1 '05 + mocne autko .
- murcki
- 1.4 turbo i.e.
- Posty: 115
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Kurde, chętnie bym też przyjechał, ale studia akurat wypadłyleon20vt pisze:Jutro chrzest bojowy uniaka naszego![]()
Wybebeszony , nowe oponki Falken , kierowca wagi piórkowej i nowa moc :
130,1KM i 221Nm
Wszystko na serii engine , wskaźnik doładowania przekręca się 10 razy
Później zostanie nam IC który czeka i sie kurzy i wydech OMP który do nas jedzie z Włoch . Może 140-150KM się uda![]()
Zobaczymy ale zasuwa b.fajnieNarowisty się zrobił ten nasz rumak

W takim razie w klasie nie masz równych, bo Bęben (o ile przyjedzie) ze swoją hondziawką raczej nie podskoczy

Poprawka: Właśnie przeczytałem, że AKOpolski wprowadził jakiś dziwny podział na klasy


KWK murcki - At Your Side


-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 5:56 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
BYlismy w klasie do 2000cm . Bez sens . Najmocniejsza klasa - 12 aut . Zajeliśmy 5 miejsce , do 4 i wejscia do 1/2 finałów brakowało ok 0.15s 
Ale 18 letni uniak , z tylko podkręcona turbinką z fabrycznym IC i wydechem , srający olejem z moim mechanikiem który 1 raz usiadł za jego sterami wykrecił 15.8 ! Pierwsza 10tka ogólnych czasów . Mam przejazd na video , jak odblokuje serwer firmowy to wrzuce wam linka . Ludzie mieli taki ubaw jak nasze Uno objeżdzało jak chciało BMW i inne 2 litrówki
Poprostu masakra , a nikt do nas nawet przez 2 godziny nie podszedł . Wszyscy mysleli ze to jakis szrot
Teraz sie za niego zabierzemy , plan ok 150KM - spoko do zrealizowania , odchudzenie na maksa i mysle ze wysokie 14ki sa w zasiegu .
Jak dla mnie bomba start . Do najlepszego w naszej klasie brakowało ok 0,5s a gdyby patrzec jako klasa Mini+ to jestesmy bezkonurencyjni
Super poza tym zorganizowana impreza , naprawde 6ka za całokształt .

Ale 18 letni uniak , z tylko podkręcona turbinką z fabrycznym IC i wydechem , srający olejem z moim mechanikiem który 1 raz usiadł za jego sterami wykrecił 15.8 ! Pierwsza 10tka ogólnych czasów . Mam przejazd na video , jak odblokuje serwer firmowy to wrzuce wam linka . Ludzie mieli taki ubaw jak nasze Uno objeżdzało jak chciało BMW i inne 2 litrówki


Teraz sie za niego zabierzemy , plan ok 150KM - spoko do zrealizowania , odchudzenie na maksa i mysle ze wysokie 14ki sa w zasiegu .
Jak dla mnie bomba start . Do najlepszego w naszej klasie brakowało ok 0,5s a gdyby patrzec jako klasa Mini+ to jestesmy bezkonurencyjni

Super poza tym zorganizowana impreza , naprawde 6ka za całokształt .
YAMAHA R1 '05 + mocne autko .
- murcki
- 1.4 turbo i.e.
- Posty: 115
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Hmmm... oczywiście gratulujęleon20vt pisze:BYlismy w klasie do 2000cm . Bez sens . Najmocniejsza klasa - 12 aut . Zajeliśmy 5 miejsce , do 4 i wejscia do 1/2 finałów brakowało ok 0.15s
Ale 18 letni uniak , z tylko podkręcona turbinką z fabrycznym IC i wydechem , srający olejem z moim mechanikiem który 1 raz usiadł za jego sterami wykrecił 15.8 ! Pierwsza 10tka ogólnych czasów . Mam przejazd na video , jak odblokuje serwer firmowy to wrzuce wam linka . Ludzie mieli taki ubaw jak nasze Uno objeżdzało jak chciało BMW i inne 2 litrówkiPoprostu masakra , a nikt do nas nawet przez 2 godziny nie podszedł . Wszyscy mysleli ze to jakis szrot
![]()
Teraz sie za niego zabierzemy , plan ok 150KM - spoko do zrealizowania , odchudzenie na maksa i mysle ze wysokie 14ki sa w zasiegu .
Jak dla mnie bomba start . Do najlepszego w naszej klasie brakowało ok 0,5s a gdyby patrzec jako klasa Mini+ to jestesmy bezkonurencyjni![]()
Super poza tym zorganizowana impreza , naprawde 6ka za całokształt .


KWK murcki - At Your Side


- murcki
- 1.4 turbo i.e.
- Posty: 115
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Wiem, wiemleon20vt pisze:Oki ale okazało się że to czas ET+RT a wiec ET mysle ze ok niska 15s .

A tak swoją drogą - z drugiej strony taki podział na klasy ma też i swoje plusy. Po prostu mini+ miałaby prawdopodobnie bardzo niską frekwencję (trzy auta to już by był sukces) i musiałbyś się ścigać sam ze sobą (ja tak miałem


KWK murcki - At Your Side

