Poniewaz nie widze...

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Akurat dohc 1.6 8V Fiata/Lancii było dużo, począwszy od 131 aż do (kultowej) Delty HF.
Czy to może będzie 1.6T z Lancii :twisted:
I skoro już upychasz 1.6 to czemu nie 2.0 - wymiary gołego silnika te same(oprócz 4cm na wysokść) a i z osprzętem niewiele inne??
fazzy
Użytkownik
Posty: 72
Rejestracja: sob gru 11, 2004 11:57 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa- Centrum

Post autor: fazzy »

Nie widziałem jeszcze podwójnych wałków na 8 zaworach w nowoczesnych silnikach.
Akurat dohc 1.6 8V Fiata/Lancii było dużo, począwszy od 131 aż do (kultowej) Delty HF.
No faktycznie, bardzo nowoczesne silniki..... :idea:
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Silnikow DOHC jest cala rodzina zarowno 8 jak i 16v i byly spotykane zarowno we fiacie jak i lanci a ich rozwoj zaczynal sie od zasilania gaznikowego a skonczyl na zasilnai wielowtryskowym.

Miedzy innymi tego typu silniki byly montowane w ritmo (1.6 8v gaznik), tipo (1.6 8v spi), delta (1,6 8v mpi T), tipo (1.8 8v mpi), tipo (2.0 8v mpi), delta (2.0 16v mpi T)
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
fazzy
Użytkownik
Posty: 72
Rejestracja: sob gru 11, 2004 11:57 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa- Centrum

Post autor: fazzy »

Czyli "to cut the long story short" wstawiasz starej generacji silnik 8z na dwóch wałkach, tak?
ODPOWIEDZ