Projekt Uno 1.1 turbo
-
Michał1988
- Obserwator
- Posty: 20
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
Projekt Uno 1.1 turbo
Witam,wasnie skońcyzem(znając zycie jeszcze wyskoczy milion rzeczy) remont kapitalny mojego uniaczka.Do wymiany poszły panewki,pierścienie, uszczelniacze zaworowe,simeringi,wszelkie uszczelnienia w silniku(czyt uszczelki
) zawory zostały dotarte, tłoki wypolerowane tak jak i kanały i zawory.silniczek został odpręzony.Na święta dostał nowe świece;) skręciłem mu WG na 0.3bB na okres docierania, za 1000km, wymienię olej, odkręce WG troszkę mocniej (0.6-0.
i będe obserwował jak się zachowuje. Silnik przed remontem został zaturbiony i na początku były z nim male problemy-nie chciał współpracować, wycieki z gaźnika, wypadające węze-masakra.Troche uczucia i zaczeło grac.Mam nadzieje ze wszystko będzie grało tak jak bym tego chciał. Jutro zamieszę fotgorafie z remontu i moze jakiś filmik jak uno pracuje na turbince 4 dni i 3 noce zarwane opłaciły się-prezent na Święta już mam. Wesołych!
Uturbiamy gada:)
-
Michał1988
- Obserwator
- Posty: 20
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
-
Michał1988
- Obserwator
- Posty: 20
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
fajnie, ale ja bym się brał tylko za FIRE w takim przypadku
a to z tego powodu że można mieć dobrą skrzynię, 6tke albo nawet kłówkę w nie ogromnych pieniądzach
Jak rozwiązałeś sprawe z gaźnikiem, przerabiałeś go , uszczelniłeś i do tego elektryczna pompa + specjalny regulator ciśnienia do turbo gaźników?
Napisz coś więcej bo w sumie niewiele wiadomo
a to z tego powodu że można mieć dobrą skrzynię, 6tke albo nawet kłówkę w nie ogromnych pieniądzach
Jak rozwiązałeś sprawe z gaźnikiem, przerabiałeś go , uszczelniłeś i do tego elektryczna pompa + specjalny regulator ciśnienia do turbo gaźników?
Napisz coś więcej bo w sumie niewiele wiadomo
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
Michał1988
- Obserwator
- Posty: 20
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
-
Michał1988
- Obserwator
- Posty: 20
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
:(
Witam po długiej przerwie, z mojego uturbiania tak jak większośc mówiła nic nie wyszło, wszystko było już poskładane,silnik odpalił, zagrzałem, ustawiliśmy mieszanke to jazda. Przejechałem pare km i mi rozjeb**ło glowice, zaczoł chodzić na 3 cylindry, kanał olejowy puścił.Wstawiłem drugi silnik 1.1 w którym poleciały pierścienie, teraz uniok stoi bez silnika i czeka na swap 1,3 T lub 1,4 T.Poszukiwania zgitego UT rozpoczęte.Będzie się działo:) Wyjeżdzam 14 maja do angli, robote zleciłem koledze, ja bede tylko $ wysyłał:) a Uno będzie nabierało nowej mocy i kształtów, zdecydowałem sie na remont generalny całej budy, gwint, malowanie, przekładke hamowania z UT, praktycznie wszystkich podzespołó z UT.Myślę ze we wrześniu-październiku będzie juz jakiś efekt. Pozdrawiam:)
Uturbiamy gada:)
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Kup lepiej sobie albo UT i z niego bierz wszystkie graty albo zrób 1,6T z silnikiem od tipo/tempry lub jak wejdzie to z Lancii 1,6T
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
Michał1988
- Obserwator
- Posty: 20
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: katowice
- Kontakt:
