zmiana głowicy

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

a zna ktos jakas dobra firme w krakowie od regeneracji turbin?

tylko kurcze 2 mechanikow ogladalo ta turbinke i mowili ze jest ok.
tak samo glowica byla zakladana w 2 roznych warsztatach. czy to mozliwe zeby nie zauwazyli, ze cos jest nie tak z tymi uszczelniaczami zaworowymi?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

W Krakowie nie ma dobrej firmy do zabawy z turbinami
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

DeviL pisze:W Krakowie nie ma dobrej firmy do zabawy z turbinami
to gdzie mi z tym porządnie zrobią?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

mouk80 pisze:a zna ktos jakas dobra firme w krakowie od regeneracji turbin?

tylko kurcze 2 mechanikow ogladalo ta turbinke i mowili ze jest ok.
tak samo glowica byla zakladana w 2 roznych warsztatach. czy to mozliwe zeby nie zauwazyli, ze cos jest nie tak z tymi uszczelniaczami zaworowymi?
Co do firmy to racja, wogóle lepiej nie bawić się w regenerację.

Możliwe jest niezauważenie złych uszczelniaczy zaworowych.
Koszt kompletu nowych Goetza to góra 20zł+uszczelki pod dekiel zaworów oraz głowiczkę wałka rozrządu oraz kilka godzin roboty + póżniejsze ustawienie zaworów i masz po problemie czy są ok:)-bez zdejmowania czapki.
U Apac'a pomogła wymiana uszczelniaczy-silnik przestał kopcić przy odpalaniu, więc czasem warto to zrobić:).
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

mouk80 pisze:
DeviL pisze:W Krakowie nie ma dobrej firmy do zabawy z turbinami
to gdzie mi z tym porządnie zrobią?
motoarena,reampoland , innych nie znam , no i trzeba pamietac ze sa rozne rodzaje regeneracji , podstawa to zmiana uszczelniaczy itp , bez wirnika , ktory jest drogi , itd
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

proponuję odrazu wymianę na coś zacniejszego :P

za uszczelniacze glaser dawałem jakoś 40zł prawie komplet :roll:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Lui pisze:proponuję odrazu wymianę na coś zacniejszego :P

za uszczelniacze glaser dawałem jakoś 40zł prawie komplet :roll:
Zależy od sklepu, ja akurat zawsze kupuję na sztuki do VW(Goetz oczywiście) na trzonek 8mm, pasują do Fiata i są naprawdę dobre.
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

hz10 pisze:mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze

bede sprawdzal odme i uszczelniacze zaworowe przez weekend.
A co to ten restryktor?
Turbina jest nieseryjna i wali zdrowo ponad 1 bara.
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

turbin na lozyskach slizgowych raczej nei dotyczy problem za wysokiego cisnienia oleju.. wiec tu bym sie nie doszukiwal problemu.
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

dr kozioł pisze:turbin na lozyskach slizgowych raczej nei dotyczy problem za wysokiego cisnienia oleju.. wiec tu bym sie nie doszukiwal problemu.
tak? to dlaczego można to kupić ? i dlaczego u mnie pomogło?
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

mouk80 pisze: A co to ten restryktor?
to coś co zmniejsza przekrój dla oleju tak aby nie szło za duże ciśnienie (taka przejściówka z dziurką bodajże 1.5 mm)
tommy06
Obserwator
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 4:53 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: BB

Post autor: tommy06 »

co do regeneracji to turbotec z jaworzna .
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

hz10 pisze:mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze
Odma sprawdzona i jest ok. Wszystko jest drozne tak jak trzeba.
Wyszlo ze auto bierze wode. Nie tyle co kiedys ze po 10km zbiorniczek byl pusty, no ale teraz przejedzie sie kilkadziesiat kilometrow i widac ze wody ubylo. Sprawdzalismy szczelnosc i nigdzie mi nic nie cieknie. Jedna swiece mi zalewa i chociaz byla prawie nowa to juz sie do niczego nie nadaje. Moze jednak z glowica cos nie tak?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A jaką w końcu założyłeś głowicę?
Są spaliny w układzie chłodzenia?Jeśli nie ma, to szukaj gdzieś wycieku, może jest niewielki i wszystko od razu paruje:).
ODPOWIEDZ