zmiana głowicy
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
a zna ktos jakas dobra firme w krakowie od regeneracji turbin?
tylko kurcze 2 mechanikow ogladalo ta turbinke i mowili ze jest ok.
tak samo glowica byla zakladana w 2 roznych warsztatach. czy to mozliwe zeby nie zauwazyli, ze cos jest nie tak z tymi uszczelniaczami zaworowymi?
tylko kurcze 2 mechanikow ogladalo ta turbinke i mowili ze jest ok.
tak samo glowica byla zakladana w 2 roznych warsztatach. czy to mozliwe zeby nie zauwazyli, ze cos jest nie tak z tymi uszczelniaczami zaworowymi?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Co do firmy to racja, wogóle lepiej nie bawić się w regenerację.mouk80 pisze:a zna ktos jakas dobra firme w krakowie od regeneracji turbin?
tylko kurcze 2 mechanikow ogladalo ta turbinke i mowili ze jest ok.
tak samo glowica byla zakladana w 2 roznych warsztatach. czy to mozliwe zeby nie zauwazyli, ze cos jest nie tak z tymi uszczelniaczami zaworowymi?
Możliwe jest niezauważenie złych uszczelniaczy zaworowych.
Koszt kompletu nowych Goetza to góra 20zł+uszczelki pod dekiel zaworów oraz głowiczkę wałka rozrządu oraz kilka godzin roboty + póżniejsze ustawienie zaworów i masz po problemie czy są ok:)-bez zdejmowania czapki.
U Apac'a pomogła wymiana uszczelniaczy-silnik przestał kopcić przy odpalaniu, więc czasem warto to zrobić:).
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
motoarena,reampoland , innych nie znam , no i trzeba pamietac ze sa rozne rodzaje regeneracji , podstawa to zmiana uszczelniaczy itp , bez wirnika , ktory jest drogi , itdmouk80 pisze:to gdzie mi z tym porządnie zrobią?DeviL pisze:W Krakowie nie ma dobrej firmy do zabawy z turbinami
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
proponuję odrazu wymianę na coś zacniejszego
za uszczelniacze glaser dawałem jakoś 40zł prawie komplet

za uszczelniacze glaser dawałem jakoś 40zł prawie komplet

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
hz10 pisze:mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze
bede sprawdzal odme i uszczelniacze zaworowe przez weekend.
A co to ten restryktor?
Turbina jest nieseryjna i wali zdrowo ponad 1 bara.
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
Odma sprawdzona i jest ok. Wszystko jest drozne tak jak trzeba.hz10 pisze:mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze
Wyszlo ze auto bierze wode. Nie tyle co kiedys ze po 10km zbiorniczek byl pusty, no ale teraz przejedzie sie kilkadziesiat kilometrow i widac ze wody ubylo. Sprawdzalismy szczelnosc i nigdzie mi nic nie cieknie. Jedna swiece mi zalewa i chociaz byla prawie nowa to juz sie do niczego nie nadaje. Moze jednak z glowica cos nie tak?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))