Kompresja kolejno 11,5 10,5 10,5 11
Dymi na czarno tylko na pełnym bucie. Wydmuchuje do góry bagnet oleju. Korek oleju położony luzem też zdmuchuje. Wydech okopcony na czarno. Przy maks obciążeniu, redukcja z 4 na 3 i but w podłogę walnie takiego bąka jakby miał wybuchnąć. Turbo ma delikatne luzy w obu osiach. Silnik seria gt2 95 rok tylko bov z dodatków. Odma niby drozna ale coś mi nie gra z podcisnieniami. Przy gwałtownym hamowaniu na luzie mocno spadają obroty. Jakieś pomysły? Skadpowinno iść jakieś podcisnienie do miski?
pgt kopci, smierdzi olejem.
-
- Obserwator
- Posty: 16
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 3:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: WrocłaW
pgt kopci, smierdzi olejem.
One man can make a difference!
-
- Użytkownik
- Posty: 87
- Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
- Miejscowość: Milicz
- Auto: Uno 1.3T
Re: pgt kopci, smierdzi olejem.
sprawdziłbym cały układ od filtra powietrza po turbo i od turbo po przepustnice czy nie ma gdzieś nieszczelności włącznie z BOVem i IC
Po tym sprawdziłbym AFR
Po tym sprawdziłbym AFR
Ostatnio zmieniony śr sie 28, 2013 12:56 am przez wachus, łącznie zmieniany 1 raz.
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: pgt kopci, smierdzi olejem.
dziwna sprawa czarny dym jak by przelany ,
wywala bagnet jak by przedmuch lub zatkana odma ,
doładowanie jest ok ? ,
w oryginale w GT jest taki zaworek, jednokierunkowy na odmie może coś nawalił i puszcza ciśnienie do skrzyni korbowej , z stąd wywalanie bagnetu i falowanie , i możliwe przelanie i kopcenie na czarno .
warto sprawdzić
PS-jakie podciśnienie masz na wolnych obr ??
wywala bagnet jak by przedmuch lub zatkana odma ,
doładowanie jest ok ? ,
w oryginale w GT jest taki zaworek, jednokierunkowy na odmie może coś nawalił i puszcza ciśnienie do skrzyni korbowej , z stąd wywalanie bagnetu i falowanie , i możliwe przelanie i kopcenie na czarno .
warto sprawdzić
PS-jakie podciśnienie masz na wolnych obr ??
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Obserwator
- Posty: 16
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 3:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: WrocłaW
Re: pgt kopci, smierdzi olejem.
No właśnie ten zaworek chyba sprawny. Jak dmucham to działa, jak ciągnę powietrze, to nic nie leci.
Doładowanie dmucha w piku 1.4 mniej wiecej i potem spada i na mocnym obciążeniu trzyam się około 1 bara, a przy normalnynm przyspieszaniu z gazem w podłodze ciut ponad połową skali.
Przelewać w sumie może chociaz chyba nie pali jakos kosmicznie. około 160 kilometrów za 100 pln robię. Wychodzi około 12 litrów po mieście przy mieszanym trybie jazdy- but/ korki/ eco.
Doładowanie dmucha w piku 1.4 mniej wiecej i potem spada i na mocnym obciążeniu trzyam się około 1 bara, a przy normalnynm przyspieszaniu z gazem w podłodze ciut ponad połową skali.
Przelewać w sumie może chociaz chyba nie pali jakos kosmicznie. około 160 kilometrów za 100 pln robię. Wychodzi około 12 litrów po mieście przy mieszanym trybie jazdy- but/ korki/ eco.
One man can make a difference!
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: pgt kopci, smierdzi olejem.
no to chyba ze to niebieski dymek a nie czarny, możliwe ze turbina puszcza jak ma luzy ,
ale czemu podnosi bagnet odma na 100% drożna , odkręcałeś ten aluminiowy króciec od bloku ? na klucz 13 ,
może spróbuj na odłączonej odmie się przejechać , na tego króćca załóż kawałek węza skieruj go może nawet do butelki .
ale czemu podnosi bagnet odma na 100% drożna , odkręcałeś ten aluminiowy króciec od bloku ? na klucz 13 ,
może spróbuj na odłączonej odmie się przejechać , na tego króćca załóż kawałek węza skieruj go może nawet do butelki .
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM