W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Tu znajdziecie rózne filmy i zdjęcia z Uno Turbo oraz Punto GT
Glaca

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: Glaca »

Bo nie mam wyraźnych fotek poza tym oprócz dekla klawiatury nic tam się nie zmieniło wizualnie :lol:

Obrazek
Glaca

Zmiany zmiany...

Post autor: Glaca »

Załapałem cuga.
Wszedłem do garażu na dwie nocki, całe do rana i wystrugałem....
Kolekor baran, DP, spływ oleju, dolot, wylot zimny, woda, smarowanie - po prostu wszystko od nowa.
Garrett TB221 (nissan zx300).
Na razie mam rozwalony dolot (kopułka na przepustnicy) i daje ledwo 0.7 bara ale poprawiłem to (zaraz jadę sprawdzić) to zobaczymy.
Jest duży lag (ze 3 sekundy), zaczyna wstawać od 3 tys a szał jest przy 4... no ale rozwalony dolot to nie ma co patrzeć.
Zrobię metalową kopułkę to dopiero się okaże co to warte wszystko :D
Jedno jest pewne - na pewno nie muli go na górze hehehe


http://img266.imageshack.us/g/rubka1.jpg/
Glaca

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: Glaca »

Wszędzie już wrzucałem to jeszcze tutaj dam :lol:

Wystrojenie pozostawia wieele do życzenia ale wczoraj w trasie coś takiego skręciłem przy okazji:

http://www.youtube.com/watch?v=W-zUT34mRko
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: simon1989 »

Proszę Sora masakra :D Szkoda, że nie widać obrotomierza, ale reakcja na gaz :shock:

BTW Trzeba zrobic na forum taka liste czasów forumowych aut(0-100km/h,60-120km/h,400m)
Glaca

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: Glaca »

simon1989 pisze:Proszę Sora masakra :D Szkoda, że nie widać obrotomierza, ale reakcja na gaz :shock:

BTW Trzeba zrobic na forum taka liste czasów forumowych aut(0-100km/h,60-120km/h,400m)
Hehe, reakcja na gaz jest trochę przeze mnie "zoptymalizowana" bo najpierw sobie podkręciłem silnik w okolice 4 tys a potem dopiero podłoga :mrgreen:
Gdybym wcisnął np. przy 2 tys do dechy to zupełnie inaczej by to wyglądało :oops:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: DeviL »

simon1989 pisze:Proszę Sora masakra :D Szkoda, że nie widać obrotomierza, ale reakcja na gaz :shock:

BTW Trzeba zrobic na forum taka liste czasów forumowych aut(0-100km/h,60-120km/h,400m)
To trzebaby zapodac sobie progs http://www.tempes.com" target="_blank i badac wg tego bo wg nagran to w sumie gowienko ;) No i pomiary na rownym , bezwietrzym odcinku , bo jazda z gorki daje 1s lepiej np 0-100km/h itd ...
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: BARTEKcoupe »

1.4 8v z grande??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Glaca

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: Glaca »

BARTEKcoupe pisze:1.4 8v z grande??
Tak. Nie podpiąłem jeszcze zmiennych faz rozrządu, nie wiem jak to się zachowa wtedy :roll:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: DeviL »

Teoretycznie zmienna faza powinna dac spory przyrost (dlatego ostatnio mega moda na evo10 z miveciem na 2 walkach,w starszych bywal na 1) , tylko jak to chcesz wystroic ? Powinna byc mapa paliwa/zaplonu itd dla kazdego ustawienia walka/ow , chyba ze wiesz do jakich obrotow i jakiego wciepniecia gazu na jakiej krzywce sie jedzie ...
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Glaca

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...

Post autor: Glaca »

DeviL pisze:Teoretycznie zmienna faza powinna dac spory przyrost (dlatego ostatnio mega moda na evo10 z miveciem na 2 walkach,w starszych bywal na 1) , tylko jak to chcesz wystroic ? Powinna byc mapa paliwa/zaplonu itd dla kazdego ustawienia walka/ow , chyba ze wiesz do jakich obrotow i jakiego wciepniecia gazu na jakiej krzywce sie jedzie ...

Hehehe, to nie multiair.... u mnie działa to tak, że przy 4 tys obr rozrząd się po prostu wyprzedza i ileś tam stopni i tyle. Jeden wałek, wszystko na raz, tak jakby pasek przesunąć o powiedzmy ząbek czy ile tam nie wiem.... włącz-wyłącz - łatwo będzie wysterować.
ODPOWIEDZ