Strona 1 z 3

: śr lis 01, 2006 5:17 pm
autor: McBanan
I wreszcie sie doczekalem :D koncze juz dlubanie w ukladanie przewodow i przewodzikow pod maska i od jutra skladam. Waleczek przyszedl, masa nowych czesci zamontowana wiec pozostaje isc do garazu... :twisted:

: śr gru 27, 2006 6:52 pm
autor: hz10
sorry za odgrzewke :roll: ale mam pytanie : jakie efekty?

: śr gru 27, 2006 7:12 pm
autor: ZibiUT
Ja moge powiedzieć bo mam taki sam.

Dół troszkę słaby ale u mnie jest wieksze sporo od seryjnego turbo wiec moze być dlatego. Góra za to jest niesamowita. Ciągnie do samego końca.

: śr gru 27, 2006 7:16 pm
autor: rosssssa
Może OT ale napisze.

Co oznacza to 276

Bo ja mam wałęk od Heinricha i wysyłam go na poprawki :wink: i chce się czegoś dowiedzieć

: śr gru 27, 2006 7:20 pm
autor: ZibiUT
276 to całkowity czas otwarcia zaworu ssącego a 260 zaworu wydechowego

: śr gru 27, 2006 7:21 pm
autor: hz10
Zibi122 pisze:Ja moge powiedzieć bo mam taki sam.

Dół troszkę słaby ale u mnie jest wieksze sporo od seryjnego turbo wiec moze być dlatego. Góra za to jest niesamowita. Ciągnie do samego końca.
a jaki masz wentylator :?:

: śr gru 27, 2006 7:52 pm
autor: ZibiUT
Garrett T25 i 2,5" wydech

: czw gru 28, 2006 9:25 am
autor: hz10
a jakie ciśnienie doładowania?

: czw gru 28, 2006 9:41 am
autor: ZibiUT
Aktualnie około 0,9 b

: czw gru 28, 2006 11:15 am
autor: rosssssa
A jakie parametry ma wałek taki bardziej Hardkorowy??
Bo musze wysłąc do Henricha i może mu coś podpowiem.

Co zrobić z wałekiem żeby poprawić dól, a araczej zmniejszyć tułbo dziure??
BO to może być problem z większymn turbo :wink:

Czy przez zwiększenie wsniosu też da rade coś zrobić??

: czw gru 28, 2006 11:33 am
autor: ZibiUT
Robienie wałka ostrego raczej zawsze pogorszy dół.

: czw gru 28, 2006 12:57 pm
autor: rosssssa
No dobra ale jaki w tym razie zorbić wałek pod dość spore turbo typu T3 ??

bo już sam nie wiem.

: czw gru 28, 2006 1:30 pm
autor: Lui
prawda jest taka że laga i słabego dołu nie da się uniknąć jak chce się dużo wydłubać, można by zrobić wałek który powodowałby szybsze wkręcanie się turbo ale powodowałby straty było by ciśnienie ale sprawność spadne, chyba się to nie będzie opłacać

chodzi o to żeby przyśpieszyć otwarcie wydechu, tak żeby otwierał się jeszcze przed dojściem tłoka do DMP, wtedy spaliny wypadające z cylindrów miały by większą enegrię, ale tym sposobem pozbawiamy się częśći energi która poszła by na pchanie tłoków.... jakiś dobry fachura musiałby to policzyć tak żeby było to opłacalne, bo tak to można zrobić tak że turbo będzie dmuchać ale większość i tak zostanie zurzyte na jego napędzanie....

pozostaje jeszcze podtrzymanie turbo :)

: czw gru 28, 2006 9:12 pm
autor: colin
Ale te niby ostre walki, to pogarszaja dol w zakresie do 2000obr, czasem 2500. Juz naprawde ostre do 3-3,5tys maja troche gorzej, ale raczej nie ma co dramatyzowac.

: czw gru 28, 2006 9:27 pm
autor: hz10
Zibi122 pisze:Aktualnie około 0,9 b
to juz całkiem zgłupiałem :?
1. czy to jest "większa" turbina od orginału ?
2, jeżeli tak to po co zmieniać skoro orginał spokojnie pompuje 1 bar a w piku 1.2 :roll: