No właśnie pytam się - co to za ciekawy przyrząd do sprawdzania uszczelek głowicy, to się okazuje że to miernik CO. Twierdzą, że nie pokazuje ani odrobiny spalin w układzie chłodzenia. No to teraz już w ogóle nie wiem. Rozbierać silnik? Rozbierać samą sprężarkę (może ona puszcza wodę?), czy co? Tak czy inaczej kupa kasy (która miała być na blacharkę) w plecymurcki pisze:To ja następny![]()
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.
Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało
padła uszczelka pod głowicą
- murcki
- 1.4 turbo i.e.
- Posty: 115
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
KWK murcki - At Your Side


- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Wyjmij sprezarke . Bedzie taniej. Ewentualnie odkręć downpipe i bedziesz widział co masz w wydechu że kopci
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu,murcki pisze:To ja następny![]()
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.
Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało
lancia dedra 2.0t
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
ale jemu nie ubywa oleju a wody...marcin77 pisze: prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu,coś w tym jest
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 