Ecu master podłączenie!!!

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

Tylko czy na pewn, jeżeli teraz mam czas wtrysku PB na wolnych 2,8ms. to jeżeli będzie ful grupa na FI to czas się zmniejszy o 4 razy ?.

z innej beczki do Fi potrzeba IAT CTL TPS MAP w sumie wszystkie wejścia, no zostaje jeszcze map swich Ale je muszę wykorzystać do emulacje analog out dla seryjnego ecu ?.
a gdzie wtedy mam podłączy EGO dla korekcji dawki ?
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

Jakby to powiedziec , nie masz gdzie podlaczyc :mrgreen: i nnie przejmuj sie tym, bardziej martil bym sie czasem wtrysku benzyny bo jesli tam dowalisz okolice 500ccm to na wolnych mozesz miec problem w full grupie, swoja droga dlaczego full grupa na fit?
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

No właśnie wydaje mi się, ze strace kupę czasu a z efektu końcowego i tak nie będę zadowolony.
Drugim wyjściem chciał bym sterować doładowanie, tak aby gorą rosło a nie opadało jak to ma miejsce na MBC
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

Do sterowania doladowaniem mozesz uzyc frequency out plus tranzystor
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

A chyba ze jest taka możliwość :D , wtedy zrobił bym na Bank fire.

Zrobiłem taka szybka konwersje Maf MAp, i ok pali jedzie niby wszystko ok , Ale to nie jest to, mam takie wrażenie jak by komórek w okolicy wolnych było za mało, nie mogę znaleźć złotego środka. Na wolnych mam komórki -14 a zaraz obok 10/15 i przy delikatnym dodawaniu gazu afr szalej wkurwia mnie to .

I czy w FI będzie podobnie czy to kwestia dobrego dostrojenia :?:

Tak mniej więcej wygląda MAF>MAP jeszcze na wtryskach 350 i MAfie 3cale
Obrazek
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

Odnosnie konwersji maf to map i i wolnych obrotow mozemy porozmawiac przez tel, wszystko sie da zrobic a na fit tego problemu nie bedzie, ale tak czy siak konwersja musi byc zrobiona poprawnie bo jest taki jeden haczyk o ktorym chyba nkt nikt nie wie
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

Znaczy wiesz na tym MAPie jedzie i wszystko gra marchewa się nie świeci, góra jest do dostrojenia ale to male piwo. Najwięcej pierdolenia to wolne obroty , NP ruszam powoli powiedzmy pod górkę na małym gazie lub bez, podciśnienie spada na -03 i huj motor zalany w trupa i gaśnie. Takie detale ale do auta daily jest to nie do przyjęcia .

Zastanawiam się czy nie sprzedać 2 ecu z PGT det3 i nie przejść na EE3 .Ale tam znowu brak korekt po włączeniu AC to tez nie do przyjęcia jak dlamnie .
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

W jaki sposob robiles konwersje, to znaczy ktorej opcji uzyles do zrobienia konwersji?
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

Convert MAf to MAP (use analog out)
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

Czyli ok, to teraz Panie dlugie zbocze i jazda bez gazu z obrotow przynajmniej 3tys to raz, a dwa patrzysz na loga i wartosci an in i an out musza sie pokrywac

Edit: zle napisalem , w tym przypadku nie moga sie pokrywac/nakladac bo masz wieksze wtryski, linia loga in musi byc "rownolegla" out, nie wiem czy teraz lepiej sie wyrazilem
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2018 9:14 pm przez turbomaniak, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

mam patrzeć na an in po konwersji :?: tam nie ma 0v po zmasowaniu nawet nie zwróciłem uwagi na to.
hamowaniem poprawie tylko komórki przy -0.75 co ma wpływ pewno na falowanie czy coś podobnego .
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

Eee, nie bardzo rozumiem o co Ci teraz chodzi
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

bo jeżeli zrobiłem konwersje to analog in ta od mAF jest zmasowana
Dobra może uda mi się jutro zrobić loga to sam zobaczysz :wink:
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

W det 3 nie musisz podpinac an in do masy, wystarczy ze wybierzesz zero w ustawieniach, co nie zmienia tego ze caly czas mozesz logowac ten sygnal
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: punto 1.6 »

Jutro jak się uda to przetestuje twoje rady :O . Ale i tak będę chciał spróbować tego FI może faktycznie będzie zadowalająco a może nawet zajebuście :)
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
ODPOWIEDZ