Witam wszystkich, właśnie zakupiłem Punto GT, Mam problem ponieważ w Trasie, V do 100km/h autko spaliło mi ogromną ilość paliwa. ok 19l/100km
Kopci na czarno, po przegazowaniu ściana za autem czarna, zalewa na zimnym i na ciepłym, potrafi przygasać, czasem nawet zgasnąć. Obroty Jałowe są niestabilne,szczególnie po rozgrzaniu i wysprzęgleniu przy jeździe. Chodzi na 4 gary.
Do 3700 ma ogromnego muła,
Na booście powiedzmy że, chodzi całkiem dobrze,
Przy utrzymywaniu stałych obrotów w trasie słychać przelewanie w wydech ( lekko strzela) np. 60km/h 4 bieg.
Po booście po odjęciu gazu strzela, potrafi pójść marchewa.
Ogólnie na pewno Bov miał nieszczelność, ale czuje ze to nie koniec bo jak go zaślepiłem nie było jakieś ogromnej zmiany. Jutro będę nadal szukał jakiś nieszczelności.
Powiedzcie proszę co jeszcze powinienem sprawdzić lub jak. Może map sensor? czujniki?
Auto ma : i było kiedyś strojone w Opolu
-Blow off GReddy
-Przepływka Bosch
-Większy intercooler
-Wtryski Fiat Coupé
-Pompa paliwa Fiat Coupé
-Stozek
-Turbo Garrett T25 hybryda T28
-Manual Boost Controller
Jeśli ktoś ma PGT lub wie proszę do czego powinna iśc ta wtyczka(urwany przewód), i za co odpowiada ten zawór/grucha bez wężyka na nim?
Czy może być to związane z moim problemem ze spalaniem?
Jeśli popełniłem błąd proszę być wyrozumiały - poprawie się.
PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?
-
- Spamer :P
- Posty: 1342
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?
Wtyczka to wzbudzenie alternatora, możesz nie mieć ładowania przez to(kontrolka wogóle nie zaświeca się bez tego).
Grucha jest odpowiedzialna za doładowanie, ten wolny przewód ma wracać przed turbo, w przypadku zamontowanego MBC ta grucha nie pełni żadnej istotnej funkcji.
Skoro masz większe wtryski zacząłbym od sprawdzenia jak/czym masz to wystrojone, bo to zapewne przyczyna dużego spalania.
Grucha jest odpowiedzialna za doładowanie, ten wolny przewód ma wracać przed turbo, w przypadku zamontowanego MBC ta grucha nie pełni żadnej istotnej funkcji.
Skoro masz większe wtryski zacząłbym od sprawdzenia jak/czym masz to wystrojone, bo to zapewne przyczyna dużego spalania.
-
- Obserwator
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz sty 01, 2017 9:48 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?
Dzięki za wskazówkę, Może być że aku słabnie bo nie jest ładowane i dlatego takie cyrki się dzieją?
Strojone było ponoć na ori kompie.
Strojone było ponoć na ori kompie.
-
- Spamer :P
- Posty: 1342
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?
Od braku ładowania raczej nie spala takich ilości paliwa.
Sprawdź ewentualne błędy, dolot, odczyty z przepływki.
Sprawdź ewentualne błędy, dolot, odczyty z przepływki.
Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?
Worto tez sprawdzic czujnik temperatury, moze komputer ma informacje ze silnik jest zimny.