PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

kornikov
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 01, 2017 9:48 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?

Post autor: kornikov »

Witam wszystkich, właśnie zakupiłem Punto GT, Mam problem ponieważ w Trasie, V do 100km/h autko spaliło mi ogromną ilość paliwa. ok 19l/100km

Kopci na czarno, po przegazowaniu ściana za autem czarna, zalewa na zimnym i na ciepłym, potrafi przygasać, czasem nawet zgasnąć. Obroty Jałowe są niestabilne,szczególnie po rozgrzaniu i wysprzęgleniu przy jeździe. Chodzi na 4 gary.

Do 3700 ma ogromnego muła,
Na booście powiedzmy że, chodzi całkiem dobrze,
Przy utrzymywaniu stałych obrotów w trasie słychać przelewanie w wydech ( lekko strzela) np. 60km/h 4 bieg.
Po booście po odjęciu gazu strzela, potrafi pójść marchewa.

Ogólnie na pewno Bov miał nieszczelność, ale czuje ze to nie koniec bo jak go zaślepiłem nie było jakieś ogromnej zmiany. Jutro będę nadal szukał jakiś nieszczelności.


Powiedzcie proszę co jeszcze powinienem sprawdzić lub jak. Może map sensor? czujniki?

Auto ma : i było kiedyś strojone w Opolu
-Blow off GReddy
-Przepływka Bosch
-Większy intercooler
-Wtryski Fiat Coupé
-Pompa paliwa Fiat Coupé
-Stozek
-Turbo Garrett T25 hybryda T28
-Manual Boost Controller

Jeśli ktoś ma PGT lub wie proszę do czego powinna iśc ta wtyczka(urwany przewód), i za co odpowiada ten zawór/grucha bez wężyka na nim?
Czy może być to związane z moim problemem ze spalaniem?

Jeśli popełniłem błąd proszę być wyrozumiały - poprawie się. :D

Obrazek



Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?

Post autor: ziuzio »

Wtyczka to wzbudzenie alternatora, możesz nie mieć ładowania przez to(kontrolka wogóle nie zaświeca się bez tego).
Grucha jest odpowiedzialna za doładowanie, ten wolny przewód ma wracać przed turbo, w przypadku zamontowanego MBC ta grucha nie pełni żadnej istotnej funkcji.

Skoro masz większe wtryski zacząłbym od sprawdzenia jak/czym masz to wystrojone, bo to zapewne przyczyna dużego spalania.
kornikov
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 01, 2017 9:48 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?

Post autor: kornikov »

Dzięki za wskazówkę, Może być że aku słabnie bo nie jest ładowane i dlatego takie cyrki się dzieją?

Strojone było ponoć na ori kompie.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?

Post autor: ziuzio »

Od braku ładowania raczej nie spala takich ilości paliwa.
Sprawdź ewentualne błędy, dolot, odczyty z przepływki.
herBERT
Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 19, 2009 7:55 am

Re: PGT Chore Spalanie 19l/100km + gdzie podłączyć wtyczke?

Post autor: herBERT »

Worto tez sprawdzic czujnik temperatury, moze komputer ma informacje ze silnik jest zimny.
ODPOWIEDZ