pewien problem

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

bimberq
Obserwator
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 17, 2014 3:41 pm
Miejscowość: Zamość
Auto: Punto GT

pewien problem

Post autor: bimberq »

Mam taki problem jak jest podłączony silniczek krokowy to obroty falują od 1500 do 2500, a jak jest odłączony to obroty trzymają się na 4000. Może ktoś zna przyczynę?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: pewien problem

Post autor: ZibiUT »

Może trzeba go w pierwszej kolejności umyć, pewnie się zacina. Sprawdź czy jak w niego popukasz to obroty nie spadną.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
bimberq
Obserwator
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 17, 2014 3:41 pm
Miejscowość: Zamość
Auto: Punto GT

Re: pewien problem

Post autor: bimberq »

Spróbuje go rozebrać i wyczyścić. Jutro jedzie na kompa to się zobaczy. Ale słyszałem że może być coś takiego że czujnik położenia wału kończy się, ale wydaje mi się jakby tak było to nawet nie odpaliłby.
dziabi3
Aktywny użytkownik
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne

Re: pewien problem

Post autor: dziabi3 »

Odłącz dla testu czujnik położenia przepustnicy , jak obroty spadną to masz winowajce.

A przepustnica na pewno się domyka ?
bimberq
Obserwator
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 17, 2014 3:41 pm
Miejscowość: Zamość
Auto: Punto GT

Re: pewien problem

Post autor: bimberq »

Przepustnica się domyka a po odpięciu trzymają się na 4tys
ODPOWIEDZ