Interface

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 720
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: Interface

Post autor: goofer007 »

wolks pisze:bład P0005 motordrehzahlsensor strom kres(obwód czujnika predkosci silnika)to jest ten czujnik przy kole pasowym?. Kasuje sie po odpaleniu auta znow sie pojawia(kontrolka silnika sie nie zapala)
Czyli błąd 1256 wyrzucany przez autodiagnozę, typowy dla GTków,o żadnej awarii nie świadczy.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Interface

Post autor: punto 1.6 »

może komuś przyda sie info, z PGT można się połączy Multiecuscan od wersji 2,9 i musi być zarejestrowany. do tego lapek + interface KKL usb i łączy się pięknie. Czyta błędy można przetestować wtryski elektrozawory , podglad na wszystkie parametry brakuje tylko czujnika fazy mapsensora stukowca i bartometru , reszta do oblukania i zlogowania.
Np max wyprzedzenie zapłonu jaki sterownik wrzuca to 24,75stopnia przy temp w dolocie 40c i boście 1,3b
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 720
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: Interface

Post autor: goofer007 »

Nie masz problemów ze zrywaniem połączenia z ECU ?
Jaki dokładnie masz kabelek i która wersja MES ?
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Interface

Post autor: punto 1.6 »

No ze zrywaniem na początku miałem problem ale tylko jak był włączony zapłon (silnik zgaszony), wtedy miałem interface na procesorze FTDI . Następnie kupiłem interface od viakena z przełącznikiem trochę się poprawiło na zapłonie już tak często nie zrywało, natomiast na odpalonym silniku można było logować do woli .

Ale bardzo ważny jest sam laptop , testowałem na 2 szt z win 7 jeden jakiś słabiutki z dyskiem hdd i było słabo, natomiast przy odpalonym silniku było w miarę stabilnie.
A na innym lapku z dyskiem już sdd było dobrze bez zrywania i bez komunikatu o zbyt wolnym połączeniu :wink: .


PS jak byś się bawił to weź spróbuj jak jest u ciebie z kolejnością wtryskiwaczy ( przy testowaniu)
Jest tak ze można przetestować 1/2/3/4 wtryskiwać, U mnie klikając na test 1 wtryskiwacza cyka wtryskiwacz na 1 cyl , testując wtryskiwacz 2 to klika wtryskiwacz na 3 cyl , testując 3 klika na 2cyl i testując 4 klika 4cyl czyli niby dobre bo leci po kolejności pracy silnika tylko nie wiadomo czy program bierze pod uwagę kolejność pracy czy nie , A jako ze miałem przerabiana wiązkę to nie jestem pewny czy jest bobrze :lol: .
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
ODPOWIEDZ