MS 60-2

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

MS 60-2

Post autor: wsk »

Dzis odbyla sie pierwsza proba uruchomienia maszyny, i nie moge sobie poradzic z ustawieniem zaplonu , bo tak iskra jak najbardziej jest, ale caly czas strzela na zmiane raz z wydechu raz w ssacy. Motor 1,6 mpi, kolo 60-2 pgt, jak ustawie na znak na skrzyni to dwa brakujace zeby z kola pasowego sa 7 zebow przed czujnikiem walu.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: MS 60-2

Post autor: simon1989 »

Sprawdz czy rozrzad na 101% dobrze ustawiles i czy kabli zaplonowych nie zamieniales np. miedzy cewkami. Zastosoj sie do tego pliku.
Załączniki
wheeldecoder.xls
(40.5 KiB) Pobrany 708 razy
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: MS 60-2

Post autor: wsk »

Rozrzad sprawdzal po mnie mechanik z kilkunastoletnikm doswiadczeniem i mowi ze ok, kable juz porobowalem zamieniac, sprawdze jutro dalej wedlug tego co podales, do czego sluzy dokladnie opcja skip pulse w ignition options???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: MS 60-2

Post autor: simon1989 »

skip pulse w ignition options dotyczy startu silnika. Ustaw to na 3 i sproboj odpalic.
dotyczy MS2extraV3.0!!! http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... htm#2coils" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.msefi.com/viewtopic.php?f=89 ... es#p219866" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.hainesengineering.com/rhaines/corvairms.htm" target="_blank" target="_blank" target="_blank
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: MS 60-2

Post autor: wsk »

Aha, firmware mam 303y.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: MS 60-2

Post autor: hz10 »

z tego co wiem to brakujące zęby znajdują sie po 19 za czujnikiem więc coś dziwnego jest u ciebie
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: MS 60-2

Post autor: wsk »

To jeszcze raz :D Fotki przedstawiaja jak jest, kolo zamachowe na znaku ustawione na zero na skrzyni.

Pierwsza fotka skan jak to wyglada orginalnie w PGT, na czerwono zaznaczylem jak to wyglada u mnie w momencie gdy znak na zamachu ustawiony jest na skrzyni.

A kolejne fotki jak mam ustawienia zrobione.

I cewki podpinam jedna pod pierewszy i czwarty gar i druga pod drugi i trzeci.
Załączniki
fuel2.jpg
zrzutekranu12.jpg
zrzutekranu22.jpg
zrzutekranu33.jpg
zrzutekranu33.jpg (54.83 KiB) Przejrzano 17540 razy
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: MS 60-2

Post autor: simon1989 »

Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st :oops: , tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: MS 60-2

Post autor: wsk »

simon1989 pisze:Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st :oops: , tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.
Sprawdzałem, jest ok, sa w GMP, na pierwszym garze krzywki walka sa skierowane w dol, a na czwartym w gore, odwrotnie nie moze byc bo wtedy sie nie zgadza kolko walka rozrzadu ze znakiem.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: MS 60-2

Post autor: simon1989 »

Sprawdz jeszcze czy dobrze czyta obroty.
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: MS 60-2

Post autor: wsk »

Testowałem na stole i do 8 tys czyta bez zajakniecia a pojawiaja sie bodajze od 250+- obr.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: MS 60-2

Post autor: hz10 »

to inaczej. ustawiasz pierwszy w gmp . wtedy pierwszy brakujący ząb jest dziewiętnaście zębów za czujnikiem. tak jest w pgt
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: MS 60-2

Post autor: wsk »

Jutro przetestuje, troche poszukalem na stronce megasquirta i wyszlo mi takie cos ze musze mu podac kat jaki jest miedzy pierwszym zebem za brakujacymi zebami a czujnikiem polozenia walu gdy tlok jest w GMP, nie wiem co jest z mieszanina tych silnikow(1.6, PGT), ale na bank nie wychodzi 19 zebow, zrobie jutro dokladne fotki :D.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: MS 60-2

Post autor: hz10 »

walcz z ms to mnie potem pouczysz obsługi :mrgreen:
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: MS 60-2

Post autor: wsk »

Zdobylem stroboskop bede walczyl :D
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
ODPOWIEDZ