pasek klinowy
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
pasek klinowy
możliwe że pasek strzela po 1500km
, poza tym jechałem 70km bez pompy wodnej z temp. 120 stopni
, oprócz tego że stanął 10km przed celem to po wymianie paska jeździ normalnie
(stanął bo aku wysiadł
), druga sprawa to czy gwizd paska świadczy o zbyt mocnym naciągu jego 
lancia dedra 2.0t
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
na starym nie było żadnego gwizdania itp., na tym co założone jest od chwili dodania gazu, właściwie wogóle nie ustaje ten dźwiękziuzio pisze:Możliwe żeby pękł.
Gwizd paska-kiedy się to objawia, przy przyspieszaniu na włączonych światłach?? Wtedy pasek jest za luźny. Poza tym może to gwizdają łożyska alternatora lub łożysko pompy(wtedy też szybko "zżera" pasek)
lancia dedra 2.0t
-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Najlepiej zdejmij pasek i energicznie pokręć kołkiem alternatora, gdy będzie szumieć to łożyska alternatora(same łozyska SKF to koszt ~30zł).
Specyficzne, ciche gwizdanie(jakby miauczenie:)) przy dodaniu gazu jest również oznaką ładowania, gdy akumulator jest mocno rozładowany.
A gwizdanie paska w wyniku tarcia jest spowodowane jego słabym naciągiem.
Specyficzne, ciche gwizdanie(jakby miauczenie:)) przy dodaniu gazu jest również oznaką ładowania, gdy akumulator jest mocno rozładowany.
A gwizdanie paska w wyniku tarcia jest spowodowane jego słabym naciągiem.
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
kupilem nowy aku - centraplus 40Ah340A, podczas nocnej jazdy widze ze po wlaczeniu swiatel bardzo slabo ale jednak zapala sie kontrolka ladowania - w dzien tego nie widac. Czyzby styki przy alternatorze? Jak mozna sie do nich dostac? Od spodu? A moze klema/aku - brak dobrego kontaktu
PS: to specyficzne "miauczenie" dobiegalo z silnika jeszcze podczas jazdy na starym akumulatorze (wyj@%^&), myslalem ze to lozysko oporowe

PS: to specyficzne "miauczenie" dobiegalo z silnika jeszcze podczas jazdy na starym akumulatorze (wyj@%^&), myslalem ze to lozysko oporowe
Bylo UT, jest Bravo GT.