Słuchajcie mam pytanko techniczne jak wiecie zakupiłem meega dopieszczony i zadbany silnik 1,4 I.E legitymujący się mocą 75km moje zapytanie brzmi czy silniki 1,4 Turbo to ta sama jednostka tylko z paroma gratami jak np turbo, kolektor ssący, wydechowy, IQ itp
Pytanko Silnik 1.4 I.E a 1,4 I.E Turbo
- Abarth
- Spamer :P
- Posty: 649
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Uno 1.3T
Pytanko Silnik 1.4 I.E a 1,4 I.E Turbo
Witam Wszystkich
Słuchajcie mam pytanko techniczne jak wiecie zakupiłem meega dopieszczony i zadbany silnik 1,4 I.E legitymujący się mocą 75km moje zapytanie brzmi czy silniki 1,4 Turbo to ta sama jednostka tylko z paroma gratami jak np turbo, kolektor ssący, wydechowy, IQ itp
Prosiłbym o rozjaśnienie tematu 
Słuchajcie mam pytanko techniczne jak wiecie zakupiłem meega dopieszczony i zadbany silnik 1,4 I.E legitymujący się mocą 75km moje zapytanie brzmi czy silniki 1,4 Turbo to ta sama jednostka tylko z paroma gratami jak np turbo, kolektor ssący, wydechowy, IQ itp
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Róznice są dość znaczne:
1. głowica i zawory
2. tłoki - odpreżające
3. blok jest prawie taki sam ale o róznicach ca chwile
4. inna pompa i termostat wody
5. itd
Róznica w bloku to:
1. brak natrysku na denko tłoka
2. brak wyjścia na czujnik cisnienia oleju
3. brak wyjścia na zasilanie turbo w olej
4. brak miejsca na przykrecenie podstawy kolektora wydechowego z tyłu bloku
Na upartego można zastosowac blok z 1,4 NA do Turbo.
1. głowica i zawory
2. tłoki - odpreżające
3. blok jest prawie taki sam ale o róznicach ca chwile
4. inna pompa i termostat wody
5. itd
Róznica w bloku to:
1. brak natrysku na denko tłoka
2. brak wyjścia na czujnik cisnienia oleju
3. brak wyjścia na zasilanie turbo w olej
4. brak miejsca na przykrecenie podstawy kolektora wydechowego z tyłu bloku
Na upartego można zastosowac blok z 1,4 NA do Turbo.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki