problem z turbo w pgt
-
mr2j
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
- Miejscowość: Sochaczew
- Auto: Punto GT
problem z turbo w pgt
Witam
dziś podczas jazdy po normalny wkręceniu sie na ładowanie turbiny usłyszałem metaliczny dźwięk i po chwili turbo przestało ładować od tamtego czasu turbo ma opory żeby sie normalnie wkręciło tzn nawet w ogóle nie chce współpracować, dodam ze ten dźwięk niestety został już na stałe czy to zacierającą sie turbinka??, pojawił się też siwy dym to znak że bierze olej. Czy to trafna diagnoza?? Czy mogą być jeszcze jakieś inne przyczyny.
dziś podczas jazdy po normalny wkręceniu sie na ładowanie turbiny usłyszałem metaliczny dźwięk i po chwili turbo przestało ładować od tamtego czasu turbo ma opory żeby sie normalnie wkręciło tzn nawet w ogóle nie chce współpracować, dodam ze ten dźwięk niestety został już na stałe czy to zacierającą sie turbinka??, pojawił się też siwy dym to znak że bierze olej. Czy to trafna diagnoza?? Czy mogą być jeszcze jakieś inne przyczyny.
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
a jak bardzo da sie go przesuwać na boki w lewo i prawo o ile? i o ile góra dółmr2j pisze:wirnik lata we wszystkie strony hmmm niestety turbawka do wymiany, zobaczę jednak wcześniej czy nadaje sie do regeneracji, była wcześniej już regenerowana przelatała jakieś 12tys
Choć raczej jak usłyszałeś że coś się tarło i piszesz ze lata to i tak raczej conajmniej jeden z wirników (pewnie wydechowy) możesz sobie na pamiątke na półeczke tylko położyć
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
-
mr2j
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
- Miejscowość: Sochaczew
- Auto: Punto GT
nic nie trzeba w przerabiać ładnie podchodzi pod kolektor jedynie trzeba troszkę miejsca więcej na nią wygospodarować "Turbinka pasuje idealnie pod nasz kolektor i wogóle (fajnie jak by zrobić nowy, i odsunac lekko od alternatora) ale na seri tez sie da, trzeba było troche oklepac downpip'a z 20VT, osłone termiczną i obudowe altka , cisano ale 15kkm i wszystko żyje Smile" cytat JackaGD ta on ja tam wcisnął
-
JacekGD
- Użytkownik
- Posty: 79
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Trójmiasto
aj tam sprawa dziwna,turbo zrobione z sercem,nowa ośka i 12kkm przejechane na 1 barze, potem z 1500 na 1,5bara. Troche luzów jest, turbinka sie aktualnie rozkręca i zobaczymy co wyjdzie z tego.JARO_Cz-wa pisze:to znaczy że oba wirniki już się swoje nakręciłymr2j pisze:jakies 0,5 cm we wszystkie opisane kierunki :/niestety ale musisz się rozejrzeć za inną turbawką, chyba że tą oddasz do regeneracji, ale później ponoć różnie to jest z trwałością no i dość sporo $$$ to kosztuje
Będzie dobrze