problem z monowtryskiem tak mi sie wydaje

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

alicjabd
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 11, 2006 11:32 pm

problem z monowtryskiem tak mi sie wydaje

Post autor: alicjabd »

witam pisze bo juz zalamuje rece . nik nic nie wie a nie chce byc zrobiona w babuko jak wstawie auto do warsztatu . mianowicie jeli wie ktos co moze sie dziac jesli paliwo dostaje sie do oleju w moim fiacie uniaku poj 1,1 na monowstrysk . popbiera za duzo paliwa i dostaje sie do oleju co powoduje dymienie na niebiesko. miedzy innymi. pliss pomozcie to wazne dziekuje za odpowiedz
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Tak również witamy. :lol:

To chyba jest na odwrót zazwyczaj że olej dostaje się do paliwa i dlatego kopci na niebiesko, bo spala olej.
A powodów może być tysiące.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
alicjabd
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 11, 2006 11:32 pm

hmmm

Post autor: alicjabd »

dzieki ale jakie jest te tysiace powodow moze jest jednak jakas glowna przyczyna . ale prosze wymiecie chociaz kilka tych powodow.pozdrawiam Alicja
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jak paliwo dostaja sie do oleju tzn że przelewa

możliwe przyczyny to np.:

-sonda lambda
-czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-czujnik temp powietrza
-sam wtryskiwacz

można popróbować odpinać po te czuniki i zobaczyć czy będzie jakaś poprawa
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja przez posta tego rozumiem że samochód kopci na niebiesko.
Napisz w jakich okolicznościach czy cały czas.
Sprawdzić trzeba czy olej śmierdzi paliwem. Jezeli tak to przydalo by sie zrobic mierzenie cisnienie w cylindrach i tzw probe olejowa, która moze powiedzieć coś wiecej o pierścieniach.
Jezeli to bedzie jednak Oki to moze byc to wina jeszcze uszczelnaiczy zaworowych, którę sa juz stare zuzyte i puszczja olejktory spala sie i powoduje kopcenie.

Ciśnienie na cylindrach powinno byc rowne wmiare na wszystkich ( dopszczalne wachania to około 1-2 ale 2 to juz dużo) i powinno wynosic od 10-12. Jezel bedzie mniej to moze nie trzymają zawory i uchodzi dlatego tez robi sie próbe olejowa bo wtedy wiecej wiadomo nt pirscieni.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
alicjabd
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 11, 2006 11:32 pm

PODZIEKOWANIA

Post autor: alicjabd »

DZIEKUJE WSZYSTKIM KTORZY ODPOWIEDZIELI NA MOJE PYTANIE JESTEM NIEZMIERNIE WDZIECZNA ZYCZE POWODZENIA I OBY WAM ZA DOBRE SERCE WSZYSTKO SIE WIODLO
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

Napisz nam może jeszcze ile twoje uno ma nakulane KM ??
ODPOWIEDZ