problem z monowtryskiem tak mi sie wydaje
problem z monowtryskiem tak mi sie wydaje
witam pisze bo juz zalamuje rece . nik nic nie wie a nie chce byc zrobiona w babuko jak wstawie auto do warsztatu . mianowicie jeli wie ktos co moze sie dziac jesli paliwo dostaje sie do oleju w moim fiacie uniaku poj 1,1 na monowstrysk . popbiera za duzo paliwa i dostaje sie do oleju co powoduje dymienie na niebiesko. miedzy innymi. pliss pomozcie to wazne dziekuje za odpowiedz
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Tak również witamy.
To chyba jest na odwrót zazwyczaj że olej dostaje się do paliwa i dlatego kopci na niebiesko, bo spala olej.
A powodów może być tysiące.
To chyba jest na odwrót zazwyczaj że olej dostaje się do paliwa i dlatego kopci na niebiesko, bo spala olej.
A powodów może być tysiące.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
jak paliwo dostaja sie do oleju tzn że przelewa
możliwe przyczyny to np.:
-sonda lambda
-czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-czujnik temp powietrza
-sam wtryskiwacz
można popróbować odpinać po te czuniki i zobaczyć czy będzie jakaś poprawa
możliwe przyczyny to np.:
-sonda lambda
-czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-czujnik temp powietrza
-sam wtryskiwacz
można popróbować odpinać po te czuniki i zobaczyć czy będzie jakaś poprawa
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ja przez posta tego rozumiem że samochód kopci na niebiesko.
Napisz w jakich okolicznościach czy cały czas.
Sprawdzić trzeba czy olej śmierdzi paliwem. Jezeli tak to przydalo by sie zrobic mierzenie cisnienie w cylindrach i tzw probe olejowa, która moze powiedzieć coś wiecej o pierścieniach.
Jezeli to bedzie jednak Oki to moze byc to wina jeszcze uszczelnaiczy zaworowych, którę sa juz stare zuzyte i puszczja olejktory spala sie i powoduje kopcenie.
Ciśnienie na cylindrach powinno byc rowne wmiare na wszystkich ( dopszczalne wachania to około 1-2 ale 2 to juz dużo) i powinno wynosic od 10-12. Jezel bedzie mniej to moze nie trzymają zawory i uchodzi dlatego tez robi sie próbe olejowa bo wtedy wiecej wiadomo nt pirscieni.
Napisz w jakich okolicznościach czy cały czas.
Sprawdzić trzeba czy olej śmierdzi paliwem. Jezeli tak to przydalo by sie zrobic mierzenie cisnienie w cylindrach i tzw probe olejowa, która moze powiedzieć coś wiecej o pierścieniach.
Jezeli to bedzie jednak Oki to moze byc to wina jeszcze uszczelnaiczy zaworowych, którę sa juz stare zuzyte i puszczja olejktory spala sie i powoduje kopcenie.
Ciśnienie na cylindrach powinno byc rowne wmiare na wszystkich ( dopszczalne wachania to około 1-2 ale 2 to juz dużo) i powinno wynosic od 10-12. Jezel bedzie mniej to moze nie trzymają zawory i uchodzi dlatego tez robi sie próbe olejowa bo wtedy wiecej wiadomo nt pirscieni.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
PODZIEKOWANIA
DZIEKUJE WSZYSTKIM KTORZY ODPOWIEDZIELI NA MOJE PYTANIE JESTEM NIEZMIERNIE WDZIECZNA ZYCZE POWODZENIA I OBY WAM ZA DOBRE SERCE WSZYSTKO SIE WIODLO