a co myslicie o tym.....
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 11:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: ThreeCity
a co myslicie o tym.....
hejo Twardziele
No i wogoole oso chossi
http://cgi.ebay.com/15BHP-Power-Module-Fiat-Coupe-Turbo-Punto-Uno-Tipo_W0QQitemZ8034285312QQcategoryZ32094QQrdZ1QQcmdZViewItem
poozdrawiam
No i wogoole oso chossi
http://cgi.ebay.com/15BHP-Power-Module-Fiat-Coupe-Turbo-Punto-Uno-Tipo_W0QQitemZ8034285312QQcategoryZ32094QQrdZ1QQcmdZViewItem
poozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 11:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: ThreeCity
ziuzio pisze:A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs ...
hehehe OK
Bo tak tylko pyatam. Bo nie wieże za bardzo w takie "buty"
podkręcić doładownie,MBC i takie coś to można by troche seryjne kucyki prymitywnie idąc na łatwizne....oszukać
pozdrawiam
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,
najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik )
przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp
myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da
a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe
najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik )
przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp
myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da
a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1342
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 11:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: ThreeCity
Lui pisze:ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,
najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik )
przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp
myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da
a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe
Aleeee Trzymamy kciuka a nawet dwa za projekt
pozdrawiam
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ziuzio pisze:Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
no to właśnie trzeba zrobić tak żeby to był tylko górny zakres hehe
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl