a co myslicie o tym.....

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ccTURBO
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: czw paź 27, 2005 11:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: ThreeCity

a co myslicie o tym.....

Post autor: ccTURBO »

Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

najlepiej pojedz na hamownie potem kup znowu pojedz na hamownie i zobaczymy , wychodzi nie całe 5 zł za KM

nawet biedronka nie ma takich cen :roll:
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs ;) ...
ccTURBO
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: czw paź 27, 2005 11:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: ThreeCity

Post autor: ccTURBO »

ziuzio pisze:A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs ;) ...



hehehe OK ;)

Bo tak tylko pyatam. Bo nie wieże za bardzo w takie "buty" ;)
podkręcić doładownie,MBC i takie coś to można by troche seryjne kucyki prymitywnie idąc na łatwizne....oszukać ;)


pozdrawiam
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,

najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik :wink: )

przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp :wink:

myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da 8)

a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
ccTURBO
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: czw paź 27, 2005 11:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: ThreeCity

Post autor: ccTURBO »

Lui pisze:ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,

najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik :wink: )

przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp :wink:

myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da 8)

a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe :)




Aleeee :) Trzymamy kciuka a nawet dwa ;) za projekt

pozdrawiam
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ziuzio pisze:Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .


no to właśnie trzeba zrobić tak żeby to był tylko górny zakres hehe :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ