Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest N paź 20, 2019 11:22 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: So maja 07, 2011 12:23 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pt sie 20, 2010 5:25 pm
Posty: 155
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne
Ja mam podobną sytuacje jak Ty, jak jest zimny to na ssaniu chodzi równo potem też normalnie trzyma obroty ale jak juz sie zagrzeje i to obroty lekko falują przez dłuższą chwile i potem przechodzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N maja 08, 2011 9:08 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Ale to nie to że jak na ssaniu. Bo jak jest zimniej to nawet przy ostrej jeździe nic się nie dzieje. Wskazówka od temperatury trzyma się przed połową skali i jest ok. I to falowanie to nie jest takie male tylko wtedy gaśnie. Mi się wydaje że tak nie powinno być a raczej jestem pewny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N maja 08, 2011 11:53 am 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pt sie 20, 2010 5:25 pm
Posty: 155
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne
no ok, rozumiem. Ja mam tak ze jak mi sie auto zagrzeje do połowy skali i obojętnie czy jest zimno czy ciepło i jak dojeżdżam np. do świateł to auto mi chwile faluje na obrotach i potem przestaje. Moze przepływke trzeba przeczyścic. Moja siostra też tak miała teraz w punto I 1.1 8v, i okazało sie ze węzyk podcisnienia przy przepustnicy miał maleńką dziurke. wymieniłem wężyk i po problemie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 10, 2011 8:36 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Mam 2 przepływki i na dwóch jest tak samo. Tak jak mówię zależne od temperatury. ???? Hmmm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 10, 2011 11:14 am 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Śr wrz 09, 2009 2:22 pm
Posty: 237
Sprawdź sobie czy po odłączeniu czujnika temperatury chłodziwa i w układzie dolotowym jest tak samo.

_________________
Punto 1.4 GT
Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET
Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo
02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 10, 2011 4:34 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Szefo444 napisał(a):
Sprawdź sobie czy po odłączeniu czujnika temperatury chłodziwa i w układzie dolotowym jest tak samo.

Sprawdzę to. A co powinno się dziać jak odłączę te czujniki. Jak odłączam to mi marchewa wyskakuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz maja 12, 2011 12:42 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Sprawdzałem te czujniki w dolocie i cieczy. Po odłączeniu dalej faluje. Teraz właśnie jest cieplej i nie musi się tak bardzo zagrzać. Czy może coś fixować ten czujnik ciśnienia atmosferycznego co jest za modułem zapłonowym ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz maja 12, 2011 2:01 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 8:32 pm
Posty: 793
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
doprowadź prowizorycznie zimne powietrze do filtra i zobacz czy faluje po rozgrzaniu. może łapać gorące powietrze z chłodnicy bo masz tam rurę bezpośrednio skierowaną :wink:

_________________
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt maja 13, 2011 11:33 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Ok sprawdzę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt maja 13, 2011 9:52 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
zrobił by ktoś zdjęcie z kąd ma pobierać powietrze ? bo ja nie mam rurki tylko taki mały króciec pod kątem co wychodzi z filtra.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 24, 2011 10:03 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Nie wiem dlaczego par dni temu, a dokładniej to przed oddaniem samochodu do wymiany łożysk w wahaczach zaczął falować. Ale nie tak jak zawsze czyli kiedyś. Tym razem obroty wzrastają i po zagrzaniu silnik, a jak zimniejszy (Po nocce) to chodzi na ssaniu czyli 1500obr a później faluje między 1800 a 2200 i zawsze tak samo. Stało to się z dnia na dzień a dokładniej to z 2 tygodnie go nie odpalałem a ty zaczął falować. Po odpięci krokowca zaczyna pracować z jednymi obrotami a po odpięci potencjometru wzrastają. Jak odpiąłem krokowca to i tak po jakimś czasie zaczyna falować ? i jak to możliwe jak nie ma krokowego podpiętego ??? Bova odpinałem i nawet jak była taka nieszczelność to i tak dalej falował, nawet jak podczas pracy silnika i falowania wykrecilem ktokowca to i tak nie zgasł??? Co jest grane????

Czego się chwycić? co posprawdzać ?

Tu załączam filmik jak to wygląda:

http://www.youtube.com/watch?v=8DLM7JpzOjk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N cze 26, 2011 3:36 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Pomoże ktoś ?? Dolot sprawdzałem i to raczej nie jego wina.

Pytanie czy może być to wina przytkanego trochę jakiegoś wtryskiwacza albo sondy lambdy ? Z czego z sondą wątpię. Wtryskiwacz to może bo jak sobie postał to coś mu teraz odbiło ??? Ale czy mogą być takie objawy ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N cze 26, 2011 1:16 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pt sie 20, 2010 5:25 pm
Posty: 155
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne
sprawdz sobie opór npomiedzy pierwszym i trzecim pinem potencjometru połozenia przepustnicy, powinno ci wyjsc 600 Ohm - 1500 Ohm na zgaszonym silniku. ja tak tez miałem. Po odpaleniu auta wskakiwał mi na 2000 rpm i cały czas trzymał takie obroty. Trzeba wyjąć potencjometr i przeczyścic kazdy z trzech pinów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N cze 26, 2011 5:53 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
M@teu$z1992 napisał(a):
sprawdz sobie opór npomiedzy pierwszym i trzecim pinem potencjometru połozenia przepustnicy, powinno ci wyjsc 600 Ohm - 1500 Ohm na zgaszonym silniku. ja tak tez miałem. Po odpaleniu auta wskakiwał mi na 2000 rpm i cały czas trzymał takie obroty. Trzeba wyjąć potencjometr i przeczyścic kazdy z trzech pinów.


Ja mam nowy potencjometr przepustnicy. Po wsadzeniu starego jest to samo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn cze 27, 2011 4:02 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pt sie 20, 2010 5:25 pm
Posty: 155
Miejscowość: Czestochowa
Auto: Inne
a może czujnik temperatury w kolektorze dolotowym ?? sprawdzales ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL