Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Pt gru 06, 2019 3:26 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn cze 27, 2011 4:05 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz maja 14, 2009 9:17 am
Posty: 504
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT
czujnik raczej nie, ja obstawiam tak czy siak za nieszczelnoscia, nawet za przepustnica ew wydmuchana uszczelka miedzy glowica a kol ssacym, albo nieszczelnosc za przeplywka, bov sie zamyka??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn cze 27, 2011 9:45 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
adrian055 napisał(a):
czujnik raczej nie, ja obstawiam tak czy siak za nieszczelnoscia, nawet za przepustnica ew wydmuchana uszczelka miedzy glowica a kol ssacym, albo nieszczelnosc za przeplywka, bov sie zamyka??


Bov się zamyka widać to na filmiku. Nieszczelności nie ma bo sprawdzałem. Uszczelkę wymieniałem jak kolektor wyciągałem i wsadzałem spawany.

Już nie aktualne bo zrobiłem tak jak polecali zrobić w punto 1.2 v8. Przeczyściłem przepustnice benzyną i przedmuchałem acetonem i jak na razie jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 10:54 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Mam zamiar zabrać się za ustawienie luzów zaworowych bo mam fabryczne i na dodatek pomieszane. Będę ustawiał 0.2 i 0.25.
Czy to prawda że płytki np. z inter carsu zaraz padną ? Zostają mi jedynie z aso fiata?
Dodam że to ostry wałek z rewaru.

Jeszcze pytanko bo nie jestem pewien co do sondy lambdy. Czy te tańsze są złe czy tylko ngk albo bosch ? np. taka
http://allegro.pl/sonda-lambda-fiat-multipla-cinqecento-palio-punto-i1668161890.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 11:39 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 22, 2011 11:38 am
Posty: 260
Miejscowość: Warszawa
Auto: Inne
omagi napisał(a):
Jeszcze pytanko bo nie jestem pewien co do sondy lambdy. Czy te tańsze są złe czy tylko ngk albo bosch ? np. taka
http://allegro.pl/sonda-lambda-fiat-multipla-cinqecento-palio-punto-i1668161890.html

Co prawda nie miałem jeszcze problemów z Lambdą w PGT, ale w innych samochodach z Grupy Fiata dotychczas się mi nie kalkulowało: w końcu i tak kupowałem Boscha...

_________________
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 1:10 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
BladeRunner napisał(a):
omagi napisał(a):
Jeszcze pytanko bo nie jestem pewien co do sondy lambdy. Czy te tańsze są złe czy tylko ngk albo bosch ? np. taka
http://allegro.pl/sonda-lambda-fiat-multipla-cinqecento-palio-punto-i1668161890.html

Co prawda nie miałem jeszcze problemów z Lambdą w PGT, ale w innych samochodach z Grupy Fiata dotychczas się mi nie kalkulowało: w końcu i tak kupowałem Boscha...


Ok a co z płytkami? Różnica cenowa pomiędzy inter carsem a aso jest spora? I wykorzystał bym jeszcze parę tych co mam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 1:15 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 11, 2008 8:15 pm
Posty: 714
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
W ASO ostatnio cenili 18zł za płytkę, w Intercarsie chyba 7-8zł

_________________
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 2:49 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 13, 2006 3:08 pm
Posty: 181
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Auto: Inne
Ja nie dalej jak miesiąc temu kupowałem w ASO płytki to byłio po 5,04 ori fiata, no chyba że w 1.4T są inne niż w 1.5, ale na 88% wg mnie są takie same. Nie wiem skąd ta różnica w cenie.

_________________
:cool: Uno 75 1.5 S.i.e. + LPG
:) Punto mkII FL 1.2 8V Active + LPG
:D MZ ETZ 250


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 3:07 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 11, 2008 8:15 pm
Posty: 714
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
gajos3 napisał(a):
Ja nie dalej jak miesiąc temu kupowałem w ASO płytki to byłio po 5,04 ori fiata, no chyba że w 1.4T są inne niż w 1.5, ale na 88% wg mnie są takie same. Nie wiem skąd ta różnica w cenie.


Są takie same, cena zabójczo niska :shock:

_________________
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 5:48 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 13, 2006 3:08 pm
Posty: 181
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Auto: Inne
Kupowałem już do dwóch aut w ASO fakt faktem że najpierw do FIRE nowego i tam są jakieś zmienione płytki na nowy rodzaj że są cieńsze i 2 szt. były po 5zł z groszami a 1szt. 10zł kosztowała, ale do SOHCa jak brałem to dokładnie po 5,04zł i mowa oczywiście o oryginalnych płytkach, bo widziałem też i zamienniki z IC i to jednak odbiega trochę nawet wyglądem od ori.

_________________
:cool: Uno 75 1.5 S.i.e. + LPG
:) Punto mkII FL 1.2 8V Active + LPG
:D MZ ETZ 250


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt lip 08, 2011 2:33 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Pytanie czy sonda lambda może tylko źle wskazywać ? a nie całkowicie sie zjarac ? Czyli daje złe dane do kompa i go zalewa czy raczej nie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt lip 08, 2011 2:40 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 11, 2008 8:15 pm
Posty: 714
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Ale się uczepiłeś tej lambdy, powyżej jakiegoś tam obciążenia silnik i tak pracuje w open loop czyli lambdą się nie podpiera, a w u ciebie z tego co wiem zalewa go po całości, nawet na WOT.

_________________
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt lip 08, 2011 10:47 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Znalazłem przyczynę strasznego zalewania. Dziś wymieniłem regulator ciśnienia paliwa z 1.8t i wszystko się unormowało. jak jadę spokojnie to pomarańczowa dioda od lambdy się nawet nie zapala a przy ostrym bucie nawet pod odcinke nie swieci sie czerwona tylko zielona z pomarańczową. A jak tylko leciutko dodaje gazu to swieci sie tak kolo polowy skali.

Ale przy okazji chciałem zrobić włącznik wentylatora i podczas sprawdzania pinow zrobiłem zwarcie na przekazniku, ale nie na wentylatorku tylko jakos inaczej i prawdopodobnie cos spalilem. wlacznik na dmuchawie dziala ale nie zalacza wentylatora. Sprawdziłem i nie ma przejscia z czerwonego kabelka od przekaznika na + dlatego nie zalacza go. bezpiecznik od wentylatora byl stopiony ale nie spalony. wymienilem go ale dalej nie ma napiecia. jest jeszcze jeden od nadmuchu. Jak wlacze nadmuch i wyjme bezpiecznik od nadmuchu to przestaje dzialac i to raczej jest normalne, ale co dziwne jak wyjme bezpiecznik od chlodnicy to tak samo staje nadmuch w środku samochodu. ???
Pytanie czy mogło coś się tam stopić razem albo kable przepalić? Jakoś wątpię żeby po takim zwarciu przepalilo gdzies kable?? cos sprawdzić?
Gdzie wchodzi kabelek do bezpieczników od przekaznika wentylatora ?

Hmm jak znalazłem przyczynę zalewania to teraz cos zjaralem xD no ale przyznaje się bez bicia jak byk moja wina =_=

Jeszcze pytanie czym się różnią regulatory cisnienia paliwa. Ja mam 0280160515 a i 1.8t jest 0280160557 i tak samo prawie wyglada oraz ma tak samo 3 bary? Jest jeszcze wiele takich samych a z innymi numerami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lip 11, 2011 2:40 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Co to jest za ustrojstwo? Co ono robi ?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2039673.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt wrz 02, 2011 9:54 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 11, 2011 2:44 pm
Posty: 160
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT
Nie mogę dojść ładu i składu z tym badziewiem .... Zaczął s powrotem falować, Zmieniłem intercooler na ten z mastera, bo okazało się że jest dziurawy jak sito. Na początku było ok. powoli podkręcałem doładowanie bo było ustawione na min. Na wskaźniku dawka była poprawna, ale gdy podniosłem doładowanie do końca skali czerwonej coś się stało. Po tym zaczeły się cuda dziać. Teraz widać że jak boost narasta to za bardzo wzbogaca mieszankę paliwa to falowanie. Jak się rozgrzeje to zaczyna falować tak między 1800 - 2100 obr. po odlaczeniu silnika krokowego obroty spadają tak na 1500.

Dziś wyjołem kolektor dolotowy bo może wydmuchało uszczelkę hmm, od strony kolektora było ok, a od strony glowicy nie wiem bo wydechowego nie wykrecalem ale wydawalo sie ok. na wszelki wypadek posmarowałem cieniutka warstwą silikonu ale nic się nie zmieniło. Zauważyłem że jak zaciąga powietrze bokiem np: odkręcam silnik wolnych obrotów czy jakiegos wiekszego węża odłączam to zaczyna szczelac w kolektor ssacy .... hmm czym to może być spowodowane ?

Przed turbiną tak samo sprawdzałem czy nie ma nieszczelności i jest jak najbardziej ok...

??? POMOCY !!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL