Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Śr gru 11, 2019 4:55 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr lip 01, 2009 8:30 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
bartekgt napisał(a):
NAWET DOBRE ZAPALNICZKI SĄ NA BENZYNĘ. TYLE W TEMACIE.

Gaz to można sobie do dupowozu zakładac w GT to się mija z celem i nigdy nikt mnie nie przekona, gaz to kupa i koniec.

spróbuj tej benzyny do zapalniczek do punto zalać ciekawe ile pojeździsz :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lip 01, 2009 9:48 pm 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lis 06, 2007 12:18 pm
Posty: 116
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne
turbomaniak napisał(a):
Gdyby najpierw wynalezli samochody na gaz a pozniej na benzyne wiekszosc twierdzila by ze benzyna jest bee, wiec gadka tego typu nie ma sensu. Jedno i drugie jest tak samo dobrym paliwem.



Co do instalacji gazowych było to już możliwe podczas drugiej wojny światowej.
Zastosownie było silnikach lotniczych

_________________
SPRZEDAM Toyota Corolla 2.0D4D 2005r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N lip 19, 2009 1:32 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sty 12, 2009 11:50 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Z-cie
GAz jako tako rażąco nie wpływa na zużycie silnika tylko sami ich właściciele no i oczywiscie gazownicy którzy nie potrafia załozyc dobrze gazu. Kolega ma gaz w golfie 1.3 przejechał na nim już 80 tyś i nie wiadomo ile wcześniej osoba która miała auto wczesniej. Bynajmniej auto jak chodzilo tak chodzi. Wystarczy robić wszystkie przeglądy regularnie, regulować gaz wymieniac oleje filtry itp. od czasu do czasu jeździć tez na benzynie a bedzie wszystko ok. Gaz to szkodził polonezom ze wzgledu na to ze były na benzyne ołowiową.

_________________
Jesteśmy *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* do granić możliwości

Dlaczego nie ma pokarmu dla kotów o smaku myszy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So sie 08, 2009 6:09 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Wt lis 21, 2006 4:25 am
Posty: 209
Lokalizacja: Poznań
i skręcany lpg na maxa żeby mało paliło


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz sie 13, 2009 8:04 pm 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 10, 2007 1:24 pm
Posty: 174
turbomaniak napisał(a):
Cytuj:
ja osobiscie uwazam ze uszkadza silnik bo jest "suchym" paliwem i uszkadza np gniazda zaworowe
- bzdura, paliwo nie ma tu nic do rzeczy, najprosciej jak to sie da wyjasnic- brak paliwa = wysoka temperatura spalin, i jest to bez roznicy czy to gaz czy benzyna. Ci ktorzy wymyslili ta teorie zapewne nie maja pojecia o czym tak naprawde mowia, silnik nie rozroznia jakie to jest paliwo pod warunkiem ze jest odpowiednio dawkowane. Nawet na gazie mozna robic duuuuze moce bez zadnych konsekwencji



Tak tylko wtedy jak AFR na elpegu jest prawidłowy chleje go tyle że się nie opłaca montować i temat się zamyka.

_________________
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz sie 13, 2009 9:09 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
prawidłowy afr na lpg zbyt wiele nie odbiega od pb


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt sie 14, 2009 11:10 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 10, 2007 1:24 pm
Posty: 174
hz10 napisał(a):
prawidłowy afr na lpg zbyt wiele nie odbiega od pb


Rozumuję na logikę - skoro gaz jest mniej kalorycznym paliwem więc do uzyskania identycznych osiągów auto będzie go palić więcej czyż nie?

_________________
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt sie 14, 2009 1:46 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
prawda jeśli chodzi o litry , jeżeli jest wszystko oki to max 20% więcej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So lis 28, 2009 10:41 am 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 12, 2007 3:57 pm
Posty: 334
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T
No i sie okazuje ze 1.4 T i gaz to nie taki bezsensowny pomysl jak niektórzy pisali http://moto.onet.pl/1587276,1,alfa-mito-1-4-turbo-na-lpg,artykul.html?node=23 Widac da sie łączyć takie 2 elementy.

_________________
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So lis 28, 2009 3:28 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
ciekawe której generacji jest ta instalka bo jak v to w polsce długo nie pojeździ 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So lis 28, 2009 4:02 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 995
Lokalizacja: SZA
hz10 napisał(a):
ciekawe której generacji jest ta instalka bo jak v to w polsce długo nie pojeździ 8)


:lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So lis 28, 2009 8:45 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 12, 2007 3:57 pm
Posty: 334
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T
a co jest nie tak z tymi instalacjami?

_________________
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So lis 28, 2009 10:40 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pt wrz 21, 2007 8:27 pm
Posty: 221
Miejscowość: Stara Kiszewa
mouk80 napisał(a):
No i sie okazuje ze 1.4 T i gaz to nie taki bezsensowny pomysl jak niektórzy pisali http://moto.onet.pl/1587276,1,alfa-mito-1-4-turbo-na-lpg,artykul.html?node=23 Widac da sie łączyć takie 2 elementy.

Tylko że to nie jest "nasz" silnik a fire 16V...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N lis 29, 2009 1:19 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 995
Lokalizacja: SZA
mouk80 napisał(a):
a co jest nie tak z tymi instalacjami?


V generacja wtryskuje gaz w postaci cieklej a gaz u nas nie nalezy do najczystszych, wiec po paru tysiacach wtryskiwacze sie zakleja, jak rozbieral ktos parownik to bedzie wiedzial o co biega
:wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N lis 29, 2009 11:43 am 
Offline
Aktywny użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lut 11, 2008 12:21 am
Posty: 223
Lokalizacja: Opole
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
dzikidaniel napisał(a):
mouk80 napisał(a):
No i sie okazuje ze 1.4 T i gaz to nie taki bezsensowny pomysl jak niektórzy pisali http://moto.onet.pl/1587276,1,alfa-mito-1-4-turbo-na-lpg,artykul.html?node=23 Widac da sie łączyć takie 2 elementy.

Tylko że to nie jest "nasz" silnik a fire 16V...


To akurat nie ma znaczenia, bo modulary są znacznie bardziej masywne...

_________________
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL