witam panów po przerwie
Temat wygląda następująco:
Do uniaka postanowiłem wpakować 1.4T z PGT - w związku z tym trzeba ten silnik jakoś zawiesić w budzie uniaka - czy łapy z UT podejdą do bloku z PGT?? I czy łapy z uno n/a 1.4 są identyczne z UT??
Jakie są różnice w skrzyniach pomiędzy UT a PGT - czy są takowe??
Czy półosie z UT podejdą do skrzyni z PGT?? Poza tym czy półosie z PGT bez ABSu są takie same jak w UT??
Tylko to jest problemem, reszta to już przyjenmność.
Na koniec jeszcze pytanie odnośnie PGT z ABS - czy półosie z jakiegoś innej wersji podejdą do mnie - bo rzuca i szarpie mi jedną półośką....
za wszelaką pomoc jestem wdzięczny
pozdr
Różnice UT - PGT i swap
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Różnice UT - PGT i swap
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT