Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest So gru 14, 2019 5:09 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 09, 2007 12:18 pm 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 13, 2007 5:17 pm
Posty: 57
Lokalizacja: mozambik
Miejscowość: gora
Auto: Punto GT
hz10 napisał(a):
zdejm przewód wysokiego napięcia ze świecy i sprawdź czy jest iskra podczas niepalenia jeżeli nie ma to jeszcze podłącz diode świecącą z opornikiem 100 ohm pod którykolwiek z wtryskiwaczy jeżeli dioda sie nie rozjaśni to na 90% uszkodzony czujnik położenia wału bądź jego instalacja


juz zmienilem czujnik polozenia walu na nowy bo efekt nie odpalania dokladnie taki byl jak by on byl martwy... czyli gluchy po maxie ;)
ten stary po sciagnieciu wygladal nie fajnie ;) ale auto nadal mialo problem odpalic wiec zaczalem dotykac przy pompie kable i sciaglem wtyczke i popsikalem takim sprayem na styki.. po zalozeniu auto odpalilo... ale wskaznik paliwa pokazywal 0.. potem poruszalem kablami tam i wskaznik zacza pokazywac.. potem juz nie mialem problemu odpalac auta a w sumie czekam kiedy to sie stanie by posprawdzac przewody znowu..

_________________
F I A T - Fix It Again Tomorrow


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 08, 2009 12:14 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 07, 2006 11:26 am
Posty: 343
Lokalizacja: SC
Nie zakładam nowego wątku, bo problem dotyczy tego samego problemu - punto gt nie odpala. :cry: Auto postało przez noc na powietrzu i dziś rano nie udało się go odpalić. To co odrazu rzuciło mi się w oczy to, że nie paliła się kontrolka wtrysku na zegarach. Zaczałem tak na szybko szukać winy tej usterki, bo już i tak spóźniony do pracy byłem.
Nie słychać było załączania się przekaźnika układu wtryskowego (na prawym przednim błotniku). Pomierzyłem i okazało się że "masa"(przewód różowy z czarnym paskiem) która dochodzi do cewki przekaźnika, pod wpływem obciążenia cewką przekaźnika - zanika. :idea: Według schematu sygnał na tym przewodzie wychodzi ze złącza centralnego sterownika silnika. Podłączyłem mase na krótko - kontrolka wtrysku się zapaliła, ale auto i tak nie odpaliło. Może macie jakieś sugestie lub Ktoś miał podobny problem :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 13, 2009 10:49 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
na początek powymieniaj bezpieczniki pod maską , wkładali tam takie zagniatane gówna które z czasem przestają przewodzić , wyglądaja ładnie ale nie przewodzą


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 13, 2009 9:21 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 07, 2006 11:26 am
Posty: 343
Lokalizacja: SC
Już ogarnąłem temat. Rozpięła mi się złączka która tworzy mostki - koło przedniego lewego reflektora :) Ale dzięki za sugestie, bezpieczniki wymienie profilaktycznie coby kiedyś to one nie zawiodły 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 07, 2010 5:30 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Pn sty 28, 2008 11:02 pm
Posty: 112
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
Witam,

Panowie auto po przekręceniu kluczyka nawet nie zakręci jest cisza :/
akumulator jest dobry ...na szybko psiknięte w wszystkie dostępne wtyczki ...auto odpala (bardzo szybko odpala, na dotyk) ...pracuje do zagrzania ...gaszę ...próbuje odpalić jeszcze raz i cisza nawet nie zakręci

jaka może być przyczyna i gdzie szukać rozwiazania ??

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 07, 2010 5:45 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Pt cze 12, 2009 11:04 am
Posty: 522
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
jak nie kreci to do rozrusznika prąd błądzący dochodzi albo sie całkiem zawiesił, poczyść styki na początek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 07, 2010 6:07 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 8:32 pm
Posty: 793
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
ja miałem takie jaja jak klema plusowa nie za dobrze stykała. Światła itp były ale przy próbie odpalenia była cisza.
Także też polecam styki na początek poczyścić

_________________
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 07, 2010 6:42 pm 
Offline
Punto2 killer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 10, 2006 1:58 pm
Posty: 1332
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Jak masz moze ecumajstra to podepnij laptopa i zapusc loga , powinno byc widac jak napiecie wtedy wariuje , czy cosik ;) ale jesli mowisz ,ze po zagrzaniu to albo jakis czujnik od temp ,albo np cos z zaplonu (moze modul sie grzeje)

_________________
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 07, 2010 7:10 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 07, 2006 11:26 am
Posty: 343
Lokalizacja: SC
mr2j napisał(a):
Witam,

Panowie auto po przekręceniu kluczyka nawet nie zakręci jest cisza :/
akumulator jest dobry ...na szybko psiknięte w wszystkie dostępne wtyczki ...auto odpala (bardzo szybko odpala, na dotyk) ...pracuje do zagrzania ...gaszę ...próbuje odpalić jeszcze raz i cisza nawet nie zakręci

jaka może być przyczyna i gdzie szukać rozwiazania ??

pozdr.


Regenerowałeś może kiedyś rozrusznik? Może szczotka minusowa się już starła i nie dolega prawidłowo do komutatora - skutkiem tego nawet elektrowłącznik rozrusznika się nie będzie załączał :idea:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 07, 2010 9:21 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Pn sty 28, 2008 11:02 pm
Posty: 112
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
rozrusznik mi przyszedł pierwszy do głowy (nie był regenerowany) ...jutro sie za niego zabiore :twisted:

swini nie mam podpietej

cos mnie własnie niepokoja te klemy sprawdzałem narazie "-" a to plusa trzeba szukac ;)

nie ma zasady czy zimny czy ciepły motor ...gdzies ucieka mi prąd, bo jak psikałem niestety ale we wszystkie wtyczki to odpalił ...a jak bym tak jedna po drugiej sprawdzał to bym w koncu trafił :P

pozdroffka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr gru 08, 2010 12:55 am 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): So lip 17, 2010 2:07 am
Posty: 223
Miejscowość: slask
Auto: Inne
Sprawdź jeszcze dodatkowo masy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr gru 08, 2010 2:24 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Pn sty 28, 2008 11:02 pm
Posty: 112
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
dzieki za info problem rozwiazany
albo wtyczki przy rozruszniku niełaczyły albo " + " przy aku nie domagał ...gmerałem przy tych 2 rzeczach jedoczesnie i wkoncu odpala jak należy

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL