Strona 1 z 2

Pproblem z odpaleniem...... Punto GT

: pn gru 03, 2007 4:58 pm
autor: FIDO
Problem dotyczy sie PuntoGT

Wieczorem wrocilem samochodem zgasilem silnik...
Rano na 2 dzien chce auto odpalic a on nic.. rozrusznik krecil ale silnik non stop na NIE.. zero efektu jak by chcial odpalic lub cos w tym stylu...
Wiec do pracy wsciekly :x na nogach zasowalem :x
Po pracy chcialem zobaczyc co go boli i z glupoty wsiadlem przekrecilem stacyjke i auto odrazu odpalilo :shock:

Co to za magia?????????? :shock:
strach teraz gdzies pojechac.. :?

Co to moze byc :?: :?: :?: :?: jakies sugestie :?:


od KYS: Nie musiałeś "krzyczeć" w temacie.

widze ze nikt nie ma zadnych pomyslow....

: wt gru 04, 2007 8:14 pm
autor: FIDO
Z czego pasuje pompa baku??

i czujnik polozenia walu??

z czego idzie dopasowac?? z jakich modelow pasuje??
czy musi byc z GT ??

Re: widze ze nikt nie ma zadnych pomyslow....

: śr gru 05, 2007 1:19 pm
autor: 2rotor
FIDO pisze:Z czego pasuje pompa baku??

i czujnik polozenia walu??

z czego idzie dopasowac?? z jakich modelow pasuje??
czy musi byc z GT ??


Chyba pompa paliwa?
Czemu chcesz dopasowywać cokolwiek? Kup poprostu do Punto GT, przecież to nie prom kosmiczny. Chyba że chcesz coś potem modować to kup od Fiata Coupe 2.0 20VT albo walbro 255.
Czujnik jest dostępny z EPSa albo BOSCHa tanio.
Pozdro

Re: widze ze nikt nie ma zadnych pomyslow....

: śr gru 05, 2007 4:42 pm
autor: FIDO
2rotor pisze:
FIDO pisze:Z czego pasuje pompa baku??

i czujnik polozenia walu??

z czego idzie dopasowac?? z jakich modelow pasuje??
czy musi byc z GT ??


Chyba pompa paliwa?
Czemu chcesz dopasowywać cokolwiek? Kup poprostu do Punto GT, przecież to nie prom kosmiczny. Chyba że chcesz coś potem modować to kup od Fiata Coupe 2.0 20VT albo walbro 255.
Czujnik jest dostępny z EPSa albo BOSCHa tanio.
Pozdro



juz zamowilem czujnik ;)
mam nadzieje ze to on...
zauwazylem ze jak jest zimno po maxie to nie odpala auto..
ostatnie pare dni jest dosc cieplo i nie ma problemow. ale w poniedzialek jak mi nie odpalal to bylo dosc mrozno...

: śr gru 05, 2007 4:56 pm
autor: DeviL
Sprwadz kompresje , jesli sa mechanicznie regulowane zawory to tez moze to miec wplyw jak beda zle luzy

: śr gru 05, 2007 9:31 pm
autor: FIDO
DeviL pisze:Sprwadz kompresje , jesli sa mechanicznie regulowane zawory to tez moze to miec wplyw jak beda zle luzy


tylko silnik nie pali czasami.. a na ogol od dotkniecia.. a jak nie pali to dokladnie jak bys mu ze swiec kable posciagal.. kreci ale jest martwy.. jak by byla kompresja to w ogle by nie odpalil.. a nie czasem odpala a czasem nie....
czy sie myle??

: śr gru 05, 2007 9:57 pm
autor: DeviL
Roznie bywa , jak masz manometr to sam sobie mozesz sprawdzic :wink:

: śr gru 05, 2007 10:04 pm
autor: FIDO
DeviL pisze:Roznie bywa , jak masz manometr to sam sobie mozesz sprawdzic :wink:


ee tam ;) musze znalesc prawdziwa przyczyne a nie malo prawdopodobna :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

: śr gru 05, 2007 10:20 pm
autor: skadubek
Qurcze miałem taki przypadek u siebie,ale już nie pamiętam co to było dokładnie.....napewno komp. łapie błąd pomaga odpięcie klemy na 15s i zapali bez problemu :? to było albo nieszczelność w dolocie czyli lewe powietrze za przepływką albo czujnik temp. cieczy chłodzącej(odpiołem go) i tak sobie radziłem spróbuj ten czujnik albo dolot obadaj przy otwartej szybie na pełnym doładowaniu 8)

: śr gru 05, 2007 10:41 pm
autor: FIDO
skadubek pisze:Qurcze miałem taki przypadek u siebie,ale już nie pamiętam co to było dokładnie.....napewno komp. łapie błąd pomaga odpięcie klemy na 15s i zapali bez problemu :? to było albo nieszczelność w dolocie czyli lewe powietrze za przepływką albo czujnik temp. cieczy chłodzącej(odpiołem go) i tak sobie radziłem spróbuj ten czujnik albo dolot obadaj przy otwartej szybie na pełnym doładowaniu 8)


jak odpinalem przeplywke to auto normalnie mi palio ;)
jutro domowie chyba ten czujnik temp ;) zeby bylo to co wiekszosc mowi.. czyli czujnik temp + czujnik walka roz.. i mam nadzieje ze bedzie banglac auto az milo ;)

: sob gru 08, 2007 6:39 pm
autor: KFAS
Wątpie zeby był to czujnik temp. bo zakładałem nowy EPS ale kto wie ???

Może ta przepływka??
Wiesz w jakim jest stanie :D

Poprzednia ładnie wyglądała ale tez była do bani.
Ja obstawiam cz. obrotów 8)

Co do zaworów to podobno były regulowane w serwisie.

Jak tam po zalaniu LIQI MOLY ???

: sob gru 08, 2007 7:28 pm
autor: FIDO
Wątpie zeby był to czujnik temp. bo zakładałem nowy EPS ale kto wie ???

czujnik raczej nie bo po odpieciu go auto odpala (chodz ma problem)

Może ta przepływka??
Wiesz w jakim jest stanie :D

no wiem ale jak ja odlaczylem to dawalo sie odpalic punciaka z problemem ale dawalo )

Poprzednia ładnie wyglądała ale tez była do bani.
Ja obstawiam cz. obrotów 8)

ktore to?? pokaz bo moze ja zle nazywam to co wymienilem :)


czujnik obrotow??
Co do zaworów to podobno były regulowane w serwisie.

no niby byly ale to nie one sa przyczyna

Jak tam po zalaniu LIQI MOLY

podobnie jak bylo tylko oleju nie ubwa ani grama jak narazie ;) a powiedz mi w jakim przedziale powinno byc cisnienie oleju na postoju?? i podczas palowania??




PS-wydaje mi sie ze moim problemem sa przewody ktore ida do pompy paliwa przy baku

: sob gru 08, 2007 8:21 pm
autor: hz10
zdejm przewód wysokiego napięcia ze świecy i sprawdź czy jest iskra podczas niepalenia jeżeli nie ma to jeszcze podłącz diode świecącą z opornikiem 100 ohm pod którykolwiek z wtryskiwaczy jeżeli dioda sie nie rozjaśni to na 90% uszkodzony czujnik położenia wału bądź jego instalacja

: sob gru 08, 2007 9:34 pm
autor: skadubek
Ciśnienie na ciepłym na wolnych powinno być min. 1.5 bara a przy pałowaniu max czyli 3 bary....
Ale u mnie jak miałem ten czujnik walniety to i cisnienie oleju mi pokazywał np. 0 barów....nie wiem ja odpiąłem pokazuje ciśnienie ok. i odpala ok....może u ciebie jest co innego :roll:

: ndz gru 09, 2007 11:14 am
autor: FIDO
skadubek pisze:Ciśnienie na ciepłym na wolnych powinno być min. 1.5 bara a przy pałowaniu max czyli 3 bary....
Ale u mnie jak miałem ten czujnik walniety to i cisnienie oleju mi pokazywał np. 0 barów....nie wiem ja odpiąłem pokazuje ciśnienie ok. i odpala ok....może u ciebie jest co innego :roll:


no to u mnie przu max rozgrzanym silniku tak ze wentylator sie wlancza cisnienie oleju pokazuje te 1.5 moz ciut wiecej.. ale przy palowaniu roznie bywa.. czasem jest 3 a czasem delikatnie mniej 2,8...

Co odpioles?? bo nie bardzo wiem ;)