koła
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
koła
taki problem, mam z przodu 15-stki 195/45 i nie da sie jechać nawet po dobrym asfalcie zabiera auto na boki i nie wiem czy to tak zostanie czy jak kupie nowe opony i założę wszystkie to będzie ok ?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ustaw zbierzność na 0.
Jak pojedziesz do jakiegoś warsztatu i powiedzą ze jest dobrze ale nie bedzie na zero to każ ustawić na zero. Przy szerokich oponach i wiekszych kołach tak własnie jest. W uno fabryka dopuszcza +-1 mm ale to za dużo na 15 i 195
Jak pojedziesz do jakiegoś warsztatu i powiedzą ze jest dobrze ale nie bedzie na zero to każ ustawić na zero. Przy szerokich oponach i wiekszych kołach tak własnie jest. W uno fabryka dopuszcza +-1 mm ale to za dużo na 15 i 195
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
muszę niestety wrócić do tej turbiny ponieważ jak już pisałem bez MBC nie ładowała nawet oryginalnego 0,7 tylko około 0,6 pomyślałem, że zrobie prowizoryczne MBC
okazało się że wystarczy niezaślepiony trójnik na wężu i ładuje prawie 1 bara, przypomniałem sobie wtedy sytuacje jak rozbierałem silnik i był właśnie trójnik ale przed nim jeszcze opaska na wężu
mi to wygląda na to, że albo ona wcale nie jest stopień większa jak zapewniał koleś, albo to od regulacji ciśnienia jakieś inne wsadził
co wy o tym myślicie ?
okazało się że wystarczy niezaślepiony trójnik na wężu i ładuje prawie 1 bara, przypomniałem sobie wtedy sytuacje jak rozbierałem silnik i był właśnie trójnik ale przed nim jeszcze opaska na wężu
mi to wygląda na to, że albo ona wcale nie jest stopień większa jak zapewniał koleś, albo to od regulacji ciśnienia jakieś inne wsadził
co wy o tym myślicie ?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Fabrycznie w UT było ciśnienie 0,6b.
Mozeliwe ze WG jest z UT.
Takie zrobienie regulacji ciśnienia to najprostrzy sposób ale nie najlepszy.
Kup MBC i bedzie lepiej się zbierać.
Mozeliwe ze WG jest z UT.
Takie zrobienie regulacji ciśnienia to najprostrzy sposób ale nie najlepszy.
Kup MBC i bedzie lepiej się zbierać.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Po oznaczeniach spreżarki poszukaj jej mapy lub w czym była stosowana. Bedzie cos wiecej wiadomo na jej temat i czy wytrzyma.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
napisałeś Zibi122 w innym poście;
1. jezeli dostaniesz 1,4 :
- turbina T25 z czescią wydechową ar48 lub 64
- wtryski w zalezności od mocy docelowej ale pewnie około 300cc starczą
- swinka ecumaster
- duzy IC
- troszke rur na dolot
- dobre sprzegło
- wskaźniki AFR, EGT
Przy takim setupie jestes w stanie wycisnac około 180 - 250 KM z silnika 1.3 czy 1,4.
ile to mniej więcej kosztowałoby bo właśnie za jakiś czas chciałbym wziąść się za takie zabawy mianowicie 180 KM interesowałoby mnie
a co do tego turba to zobaczymy ile wytrzyma
1. jezeli dostaniesz 1,4 :
- turbina T25 z czescią wydechową ar48 lub 64
- wtryski w zalezności od mocy docelowej ale pewnie około 300cc starczą
- swinka ecumaster
- duzy IC
- troszke rur na dolot
- dobre sprzegło
- wskaźniki AFR, EGT
Przy takim setupie jestes w stanie wycisnac około 180 - 250 KM z silnika 1.3 czy 1,4.
ile to mniej więcej kosztowałoby bo właśnie za jakiś czas chciałbym wziąść się za takie zabawy mianowicie 180 KM interesowałoby mnie
a co do tego turba to zobaczymy ile wytrzyma
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jezeli dostaniesz 1,4 :
- turbina T25 z czescią wydechową ar48 lub 64 - 1000-2500 zł
- wtryski w zalezności od mocy docelowej ale pewnie około 300cc starczą - 200-300 zł
- swinka ecumaster - 450 zł
- duzy IC - 300 zł
- troszke rur na dolot - 200 zł
- dobre sprzegło - 500 zł
- wskaźniki AFR - 600 zł
- EGT - 300 zł [/b]
Można na niektórych rzeczach zaoszczędzić albo kupić taniej okazyjnie
Dodać nalezało by jeszcze wałek za około 800 zł Światka np
- turbina T25 z czescią wydechową ar48 lub 64 - 1000-2500 zł
- wtryski w zalezności od mocy docelowej ale pewnie około 300cc starczą - 200-300 zł
- swinka ecumaster - 450 zł
- duzy IC - 300 zł
- troszke rur na dolot - 200 zł
- dobre sprzegło - 500 zł
- wskaźniki AFR - 600 zł
- EGT - 300 zł [/b]
Można na niektórych rzeczach zaoszczędzić albo kupić taniej okazyjnie
Dodać nalezało by jeszcze wałek za około 800 zł Światka np
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
tak kupiłem, trochę jest słaby na dole ale nie mam zamiaru nic kombinować
co do tych części to coś takiego mniej więcej ?
AFR
http://www.allegro.pl/search.php?string ... category=3
EGT
http://www.allegro.pl/search.php?string ... tegory=620
i to sprzęgło nie wiem gdzie szukać
co do tych części to coś takiego mniej więcej ?
AFR
http://www.allegro.pl/search.php?string ... category=3
EGT
http://www.allegro.pl/search.php?string ... tegory=620
i to sprzęgło nie wiem gdzie szukać