SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

hz10 pisze:ponawiam pytanie gdzie to kupić :twisted:


W tej chwili nie ma jakotakiej sprzedazy detalicznej. Jedynie ludzie z doswiadczeniem w obsludze piggybackow moga to kupic lub dostac do testow.
Dopiero w wersji 2.0 bedzie detal.

No i jest to polskie urzadzenie, skonstruowane przez doswiadczonego programiste i elektronika :)

W tej chwili testuje sie wersja, ktora zamiast obslugi zaplonu moze przejac kontrole nad wysokoohmowymi wtryskami pracujacymi w trybie fullgroup (wszystkie na raz na jednym kanale), co pozwala bezposrednio skracac lub wydluzac czas otwarcia wtryskiwaczy ponad limity ecu, dzieki czemu mozna precyzyjnie wystroic duuze wtryski :)
Rozne pomysly sie realizuja, ale o tym juz jak bedzi edzialac.
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

hz10 pisze:ponawiam pytanie gdzie to kupić :twisted: i jeszcze jedno jaki problem przerobić koło pasowe tak aby smt7 działał :roll: pytanie brzmi czy jest sens
i czy smt 7 jest tego warty :?:


Jak przerobisz kolo i dolozysz czujnik, to bedziesz mogl odczytywac obroty, ale sterowania zaplonem dalej niebedzie. Trzeba by bylo przerobic caly system zaplonowy zeby moc sterowac zaplonem - to jak zakladanie nowego kompa do auta. Smt7 nie ma tyle wartosciowych funkcji, zeby sie oplacalo takie kombinacje odstawiac.
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

colin pisze: Smt7 nie ma tyle wartosciowych funkcji, zeby sie oplacalo takie kombinacje odstawiac.
o taką odpowiedź mi chodziło :wink: wielkie dzięki :!:
Pio
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 12:30 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pio »

Czy ktos moze mi przeslac na maila biuro@power-tuning.pl diagram do uno turbo 1.3 jak podlaczyc smt6 z perfect powera ? bo na stronie niestety nie ma juz tych fajjnych diagramow a po formacie mi sie skasowaly
WWW.POWER-TUNING.PL

FERODO, BREMBO, GARRETT, HAMULCE SPORTOWE EBC, OLEJE MOTUL, FILTRY K&N, i wiele wiele innych najtaniej w POLSCE !! Znajdz taniej zwrocimy ci różnice !!
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: adrian055 »

Koledzy macie schemat jak podlaczyc smt6 do PGT? i czy chodz troche znajac budowe silnika itd, dam rady podlaczyc smt6 i tak zeby auto normalnie jezdzilo i zwiekszyc troche dawke paliwa i zapłonu?? i mam pytanie czy da rady smt6 zobacyzc ile ma sie km i ile momentu??
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: ZibiUT »

SMT6 nie zobaczysz ile masz km i Nm.
Co do podłaczenia to masz w załaczniku.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: BARTEKcoupe »

Zibi122 a masz taki schemat do ecumastera
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: uniak 1.4T »

zdałby sie tez schemat do ecu dla UT-a 1.4
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: ZibiUT »

BARTEKcoupe pisze:Zibi122 a masz taki schemat do ecumastera


Nie mam ale bedzie tak samo jak smt6 pewnie tylko zamiast podpinać się pod TPS daje się mapsensor.

uniak 1.4T pisze:zdałby sie tez schemat do ecu dla UT-a 1.4


Lui podłaczał moze niech napisze
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: Lui »

Wszystko tak samo tylko do przepływki trzeba się jakoś dobrać :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: DeviL »

Co do okreslania mocy to jest to okreslona praca jaka wykona samochod w danym czasie , wiec mozna to sobie z logow zmierzyc odpowiednim wzorem czy czyms ;) pewnie trza znac mase , droge , czas , przelozenia biegow / glownego oraz rozmiar opony , chyba ze bedziemy logowac jakos predkosc pomiaru :P Wiecej pewnie by Jadzwin wiedzial dokladniej
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: uniak 1.4T »

Zibi122 pisze:
BARTEKcoupe pisze:Zibi122 a masz taki schemat do ecumastera


Zibi122 pisze:Nie mam ale bedzie tak samo jak smt6 pewnie tylko zamiast podpinać się pod TPS daje się mapsensor.


nie bawie sie w takie rzeczy ale gosciu ktory stroi mowił ze nie trzeba bo microplex ma w sobie sensor
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: Lui »

DeviL pisze:chyba ze bedziemy logowac jakos predkosc pomiaru :P Wiecej pewnie by Jadzwin wiedzial dokladniej


wystarczy przecież logować obroty, potem odpowiednio przeliczyć znając przełożenie biegu, główne i promień dynamiczny koła :wink:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: JARO_Cz-wa »

Mam takie szybkie pytanko: który pin z czujnika położenia wału mam poprowadzić do ecumastera?
W materiałach ze strony ecumastera doszukałem się że przy sterowniku Bosch Motronic M2.7 (OPEL C20LET) ma być przecięty przewód idący do 48 pinu, jednak na schemacie instacji BM M2.7 jako przewód sygnałowy opisany jest ten idący do 47 pinu. :niewiem:
Pamięta może ktoś jak to wpinał u siebie :?:
Ewentualnie jeśli niebędzie to problemem dla kogoś, prosiłbym o sprawdzenie miernikiem która końcówka - środkowa czy skrajna - z 3 stykowej złączki czujnika położenia wału (przymocowana jest do obudowy paska rozrządu) jest połączona na kostke do ecumastera pod pin 7 :?:
Obrazek
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

Post autor: adrian055 »

koledzy mam nietypowe pytanie ogarnia ktos i wie jak podlaczyc smt6 do PGt? mam schemat podlaczeniowy ale niebardzo z niego wiem co i jak tym bardziej ze nie wiem jaki kabel wychodzi i ktory nr z smt(z kostki)
ODPOWIEDZ