SMT6 w UTcie 1.3/1.4.
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Dzisiaj dopiero znowu zajrzałem do auta....
no i wyjaśnił się problem czemu auto nie odpalało i źle chodziło...
odpalam samo smt6, daje global settings a tu mi wyskakuje komunikacić że error 380 inproper value...
no to tak szybko metodą prób i błędów sprawdziłem co to za nieprawidłowa wartość była...
okazało się że chodzi o ignition retard/advance limit
z tym jest jakiś problem, przestawiłem na 10 stopni auto zapaliło i chodzi normalnie...
ale tak 10stopni to mało do ALS czy LC, więc przestawiam retard na więcej
i tak zacząłem się bawić tym limitem retard/advance i okazuje się że różnie ustawiam i raz wyskakuje błąd, raz nie wyskakuje, nawet jak ustawiłem na wartości na których wcześniej działało to czasami nie działa
wyskakuje nawet jakiś runtime error i wyłącza się program...
jak ustawiłem na jakieś wartości co bład nie wyskoczył to zmieniając później wartości w mapie silnik elegancko zaczął odpowiednio przyśpieszać i zwalniać wraz z przyśpieszaniem/opóźnianiem zapłonu....
o co chodzi?
no i wyjaśnił się problem czemu auto nie odpalało i źle chodziło...
odpalam samo smt6, daje global settings a tu mi wyskakuje komunikacić że error 380 inproper value...
no to tak szybko metodą prób i błędów sprawdziłem co to za nieprawidłowa wartość była...
okazało się że chodzi o ignition retard/advance limit
z tym jest jakiś problem, przestawiłem na 10 stopni auto zapaliło i chodzi normalnie...
ale tak 10stopni to mało do ALS czy LC, więc przestawiam retard na więcej
i tak zacząłem się bawić tym limitem retard/advance i okazuje się że różnie ustawiam i raz wyskakuje błąd, raz nie wyskakuje, nawet jak ustawiłem na wartości na których wcześniej działało to czasami nie działa
wyskakuje nawet jakiś runtime error i wyłącza się program...
jak ustawiłem na jakieś wartości co bład nie wyskoczył to zmieniając później wartości w mapie silnik elegancko zaczął odpowiednio przyśpieszać i zwalniać wraz z przyśpieszaniem/opóźnianiem zapłonu....
o co chodzi?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
ja musze dodać bo nie wiem czy było pisane ze jak wprzez winde się smt6 steruje to trzeba sobie w kompie ustawić w Panelu sterowania -> Opcje regionalne i jezykowe Na angielski tak aby to co u nas jest , było .
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
kurde no i się nie udało dzis dziada zestroić
było troche za ubogo na booscie więc dałem w smt6 więcej gdzie trzeba
no i lipa nie da się jechać... powyżej 4 tyś szarpie przepiekielnie i nie jedzie.... bez smt6 jedzie ok ale AFR wychodzi za ubogo
chyba komputer przestaje reagowac na zwiększanie napięcia... trzeba zapodać większe wtryski jakieś, już wypatruje wtrysków ze skylina 444cc
było troche za ubogo na booscie więc dałem w smt6 więcej gdzie trzeba
no i lipa nie da się jechać... powyżej 4 tyś szarpie przepiekielnie i nie jedzie.... bez smt6 jedzie ok ale AFR wychodzi za ubogo
chyba komputer przestaje reagowac na zwiększanie napięcia... trzeba zapodać większe wtryski jakieś, już wypatruje wtrysków ze skylina 444cc
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Lui pisze:kurde no i się nie udało dzis dziada zestroić
było troche za ubogo na booscie więc dałem w smt6 więcej gdzie trzeba
no i lipa nie da się jechać... powyżej 4 tyś szarpie przepiekielnie i nie jedzie.... bez smt6 jedzie ok ale AFR wychodzi za ubogo
chyba komputer przestaje reagowac na zwiększanie napięcia... trzeba zapodać większe wtryski jakieś, już wypatruje wtrysków ze skylina 444cc
Celujesz w ponad 200km ,ze tak duze wtryski chcesz?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ziuzio pisze:A jaki masz Fuel upper limit?? w 1.4T powinno być 4.04V:).
o to bank przekracza
a wtryski takie dość łatwo i niedrogo można kupić w UK, zawsze potem można wymienić na mniejsze, np wymienie sie z kuzynem na 370
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
SMT 7 chyba nie bedzie pracowac w UT. Mozesz napisac do firmy perfect power i zapytac czy się da.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
smt7 chyba nie działa z kołem takim jak jest w sc (32/2 nie pamiętam ale dużo zębów , a w uno jest 2/1)
jak będzie działać to brałbym smt7
ale jest inna opcja: (jak będzie możliwość wyprzedzania zapłonu to bym wziął) www.ecumaster.com
jak będzie działać to brałbym smt7
ale jest inna opcja: (jak będzie możliwość wyprzedzania zapłonu to bym wziął) www.ecumaster.com
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
Lui pisze:smt7 chyba nie działa z kołem takim jak jest w sc (32/2 nie pamiętam ale dużo zębów , a w uno jest 2/1)
jak będzie działać to brałbym smt7
ale jest inna opcja: (jak będzie możliwość wyprzedzania zapłonu to bym wziął) www.ecumaster.com
Smt7 napewno nie ruszy w ut.
W ecumasterze wyprzedzenie sie bedzie testowalo na dniach, ale problem jest inny - wejscie i wyjscie analogowe ma zakres 0-5v, a zakres pracy przeplywki w ut jest chyba wiekszy... Trzeba zrobic male pudeleczko, zeby dzialalo w ut, ale to kwestia jeszcze czasu, bo wszystkiego naraz sie nie da zrobic
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
czy dobrze rozumiem że to jest polski wynalazek?colin pisze:Lui pisze:smt7 chyba nie działa z kołem takim jak jest w sc (32/2 nie pamiętam ale dużo zębów , a w uno jest 2/1)
jak będzie działać to brałbym smt7
ale jest inna opcja: (jak będzie możliwość wyprzedzania zapłonu to bym wziął) www.ecumaster.com
Smt7 napewno nie ruszy w ut.
W ecumasterze wyprzedzenie sie bedzie testowalo na dniach, ale problem jest inny - wejscie i wyjscie analogowe ma zakres 0-5v, a zakres pracy przeplywki w ut jest chyba wiekszy... Trzeba zrobic male pudeleczko, zeby dzialalo w ut, ale to kwestia jeszcze czasu, bo wszystkiego naraz sie nie da zrobic
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
colin pisze: ale problem jest inny - wejscie i wyjscie analogowe ma zakres 0-5v, a zakres pracy przeplywki w ut jest chyba wiekszy... Trzeba zrobic male pudeleczko, zeby dzialalo w ut, ale to kwestia jeszcze czasu, bo wszystkiego naraz sie nie da zrobic
u mnie (1.4) zakres przepływki to 0-3,8 v a komputer reaguje niby tylko do 4,1v
więc jak będzie wyprzedzanie zapłonu to moje smt6 będzie na sprzedaż, w sam raz do 1.3
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl