Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Pt lis 16, 2018 2:46 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N sie 02, 2015 1:53 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): N lut 08, 2015 2:17 pm
Posty: 32
Miejscowość: WARSZAWA
Auto: Uno 1.3T
Witam,
Jest to mój pierwszy post.
Korzystając z okazji chciałbym się serdecznie przywitać z Szanownym Gronem Forum :)
Czy ktoś z Szanownych Kolegów próbował założyć wiązkę od Punto GT do silnika UNO TURBO 1.3 ?
Jeżeli tak to bardzo proszę o opis wrażeń po adaptacji , ewentualnie co trzeba było zmienić by sprzęt chodził.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N sie 02, 2015 11:04 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Witamy:)
Do zrobienia, ale coś dolega oryginałowi z 1.3T?
Lepszą i bardziej rozwojową alternatywą(a być może i tańszą, jeśli wiązka od PGT nie leży Ci w szafie albo kolega nie odstąpi za kilka groszy) jest Ecumaster DET3 w wersji Fuel Implant oraz pozostawienie Microplexa jako sterownik zapłonu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn sie 03, 2015 11:44 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): N lut 08, 2015 2:17 pm
Posty: 32
Miejscowość: WARSZAWA
Auto: Uno 1.3T
Dziękuje za odpowiedź.
Głownie to chciałbym by to było troszeczkę nowocześniejsze niż 2 częściowe sterowanie z UT.
Mam pytanie czy na oryginalnym wsadzie będzie chciało to jako tako jechać ?
Nie wspomnę o tajemniczym procesorze siedzącym w sterowniku zapłonu podobnym nieco do 8051 (edycja wsadu raczej trudna do zrobienia przynajmniej tym co mam)
Labtool ani Elnec nie mają takiego wynalazku

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt sie 04, 2015 4:41 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Pojedzie na ori wsadzie, zasadniczo to ten sam silnik poza osprzętem.
Jeżeli masz wszystko z GT, to cały osprzęt siada p&p poza cewką, TPSem, IATem i wtryskami, chyba że zmienisz też kolektor ssący. Ewentualnie wspawać nakrętkę na sondę w wydechu, jeśli nie masz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr sie 19, 2015 1:07 am 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): N lut 08, 2015 2:17 pm
Posty: 32
Miejscowość: WARSZAWA
Auto: Uno 1.3T
Witam Szanowne Grono ponownie.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem.
Kolego Zuzio - cenna wskazówka dziękuje.
Przy okazji mam pytanie do znawców tematu sterowania UT.
Czy jest potrzebny czujnik przy kole zamachowym skoro jest czujnik od strony rozrządu ?
Domyślam się ,że jest potrzebny tylko po co ?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr sie 19, 2015 3:28 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Potrzebny, jest to czujnik prędkości obrotowej, na kole pasowym jest zaś czujnik położenia wału(kiedyś takie śmieszne patenty mieli zamiast choćby np. 60-2 ;) )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt sie 21, 2015 12:14 am 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): N lut 08, 2015 2:17 pm
Posty: 32
Miejscowość: WARSZAWA
Auto: Uno 1.3T
Witam,
Dziękuje za odp.
Pytam bo mam skrzynie bez dziury na ten czujnik :)

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL