Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Wt lis 13, 2018 8:05 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N kwi 14, 2013 8:50 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): Pt sty 29, 2010 4:48 pm
Posty: 16
Lokalizacja: WrocłaW
Hej!

Przez zimę był tylko taki problem, że nieraz ciężko odpalał tzn trzeba było długo kręcić i dodawać gazu. Jak odpalił, to przez minutę czy dwie chodził na 2 lub 3 gary.

Teraz zaczęło się robić ciekawiej, bo

1.Ciśnienie turbo chyba wzrosło, było stałe w połowie skali, teraz leci troche wyżej na około 1.0 bara.
2.Troszkę lepiej się zbiera.
3.Zrobiło się cieplej, silnik się jeszcze bardziej grzeje teraz no i tu się dopiero zaczęły jaja. Takie rzeczy tylko się dzieją na maksymalnie rozgrzanym kiedy ciśnienie oleju juz spada ponizej polowy skali (full syntetyk, wiec troche mniej jak 1.5). No i obroty wtedy falują, przy odpuszczeniu gazu nie trzyma obrotów i w końcu silnik gaśnie. Przy dodawaniu gazu nawet na luzie słychać jakby bov puszczal, ale jest poskrecany bardzo dobrze.


Zmieniłem niedawno świece, zmiany w paleniu na 2-3 gary nie było. Przewody są nowe też. Zamontowałem niedawno BOV-a zamiast DV. Przewody powietrza i podciśnienia sprawdzałem, są szczelne, nic nie puszcza tam ciśnienia.


Próbowałem odłączyć przeływkę i zapalić- nie pali w ogóle.

Próbowałem odłączyć krokowiec i zapalić- pochodzi pare sekund i gaśnie.



Jakieś pomysły? Ukochana przepływka? Jakieś czujniki? Jeszcze raz napiszę, że tylko na mega nagrzanym silniku występuje problem.

_________________
One man can make a difference!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz kwi 18, 2013 10:37 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): Pt sty 29, 2010 4:48 pm
Posty: 16
Lokalizacja: WrocłaW
Dla potomnych:

Sprawę rozwiązałem przy pomocy ZIBI-ego.

Winowajcą jest BOV- Properfekt 1. Nie jest jednak winna jego zbyt miękka sprężyna, ale ciasne spasowanie dwóch tłoczków ze sobą. Fizyka- klasa 1 gimnazjum: metal pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość przez co spasowanie staje się na tyle ciasne, że jeden tłoczek złącza się z drugim i pracują wspólnie. Przez to oczywiście przeplywka lapie bledny odczyt powietrza i faluja obroty.

_________________
One man can make a difference!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL