Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Pn gru 10, 2018 7:57 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: So gru 08, 2007 7:14 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): Pn mar 27, 2006 4:44 am
Posty: 11
Witam!!!
Mam uno 1.3 turbo z 86 roku bez sondy lambda i katalizatora. Zakupiłem jakiś czas temu ecu master ale poniważ miałem problemy techniczne z samochodem to nie było czasu się jeszcze tym zająć. Teraz chciałbym wkońcu podpiąć "turbiacza" pod ecu master. Czytałem na stronie firmy instrukcję podłączenia ale niestety nie jestem aż tak w temacie i wielu rzeczy nie rozumiem. Tak więc mam pytanie: Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na chłopski rozum, co , gdzie i jak podłączyć aby wszystko zadziałało no i żebym nie zepsuł urządzenia lub nie namieszał porządnie w aucie...??? Wiem że na forum mogę uzyskać fachowe porady dlatego też kieruję moją prośbę do "was" Jeżeli ktoś wie jak to wszystko krok po kroku podłączyć lub wie gdzie można takie informacje zdobyć to proszę o pomoc!!! :)
Z góry dzięki za wszelkie informacje!!!

Pozdro.


Załączniki:
Komentarz: A to widok na mój silnik:)
turbo.jpg
turbo.jpg [ 79.7 KiB | Przeglądane 8761 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So gru 08, 2007 8:38 pm 
Offline
"FireStarter"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 02, 2004 4:49 pm
Posty: 2098
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Aby ecumastera podłaczyć do UT 1.3 musisz zbudować ukad taki jak jest na stronie.

http://www.ecumaster.com/download/DET2Troubleshooting.pdf

Strona 4 na końcu.

Inaczej nie bedziesz mógł sterowac paliwem.

_________________
Obrazek
185KM & 232 Nm :twisted:

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So gru 08, 2007 9:38 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
zibi ale to nie jest niezbędne chyba że bedzie sterował paliwem przez korekte przepływki :wink: ale wtedy nie zapoda odcinki :wink: żeby ją zmieniać trzeba sterować bezpośrednio czasem otwarcia wtrysku :wink: a wracając do tematu to jak nie masz kolego pojęcia o elektryce samochodowej (bez złościwości) to lepiej jedź do kogoś kto ci to podłączy bo jest to w miare łatwe ale trzeba widzieć o co bangla
edit:
z odcinką to nie ten temat :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So gru 08, 2007 10:54 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): Pn mar 27, 2006 4:44 am
Posty: 11
Według mnie instrukcja do ecu mastera jest dla fachowców a nie dla zwykłych ludzi... A z drugiej strony myślę że to celowy chwyt firmy... Według nich najlepiej pojechać do Krakowa do firmy projectXS i tam za "drobną" opłatą założą:) A ja nie mam zamiaru płacić komuś w pizdu kasy za podłączenie paru kabelków, które mógłbym połączyć sam gdybym tylko miał porządny opis czynności jakie należy wykonać. Nie ma nic napisane skąd mam czerpać sygnały, czy z przepływki, czy z czujników w silniku, czy z komputera w samochodzie, nic... co z tego że jest schemat wejść i wyjść z ecu jak nie wiadomo gdzie to wszystko w samochodzie podłączyć!!! Nie mam siły to tego... Nie wiem tylko dlaczego wszyscy niby wiedzą co i jak a każdy odsyła do tych głupich instrukcji. Nikt nie potrafi napisać od początku do końca co i jak robił... przecież chodzi cały czas o to samo auto, większość ludzi ma właśnie uno turbo... Sory za te wywody ale wkurzam mnie to... Jeśli ktoś by jednak chciał jakoś pomóc to z góry dzięki!!!

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So gru 08, 2007 11:32 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
jak masz blisko do starachowic to pomoge podłączyć za DARMO i pomoge w strojeniu :wink: zauważ że ciężko jest producentowi zastosować uni schemat podłączenia wszystkich samochodów skoro do głupiego uno schematy są w większości przypadków o dupe obić a do kompa dochodzą same białe :evil: jak masz blisko do krakowa to jak dobrze pogadasz z jadzwinem albo coolinem to podejrzewam że nie odmówią :wink: wybór należy do ciebie a od siebie dodam że jako jeden z pierwszych użytkowników też nie maiłem serca do tego układu ale po kilkuset litrach spalonej benzyny wiem o co biega w tym układzie :arrow:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re:
PostNapisane: Śr gru 30, 2009 7:25 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Wt lis 21, 2006 4:25 am
Posty: 209
Lokalizacja: Poznań
Ma ktoś może schemat tego dzielnika/mnożnika napięcia do przepływki 10V...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr gru 30, 2009 7:50 pm 
Offline
"FireStarter"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 02, 2004 4:49 pm
Posty: 2098
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Załącznik:
Komentarz: Konwerter
konwerter10v-5v.PNG
konwerter10v-5v.PNG [ 20.48 KiB | Przeglądane 8755 razy ]

_________________
Obrazek
185KM & 232 Nm :twisted:

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr gru 30, 2009 8:14 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Wt lis 21, 2006 4:25 am
Posty: 209
Lokalizacja: Poznań
ooo dzięki
A to jest na jednym LM358D?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr gru 30, 2009 11:15 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Pt cze 12, 2009 11:04 am
Posty: 522
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
dobrze kolega prawi, zdalby sie jakis schemat i przystepny klarunek jak to podpiac zeby nie spier...
a co do reszty to wiadomo ze trzeba probowac i probowac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 1:32 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
rożek napisał(a):
ooo dzięki
A to jest na jednym LM358D?


Tak, na jednym. Buduj na zwykłym LM358, na D będzie ciężej, chyba że masz zestaw do precyzyjnego lutowania:).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 1:44 am 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Wt lis 21, 2006 4:25 am
Posty: 209
Lokalizacja: Poznań
ziuzio a masz może mape paliwa z konwersji maf na map od ut- co oznaczają minusowe wartości a plusowe?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 2:36 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So maja 23, 2009 1:54 am
Posty: 604
Lokalizacja: Puławy
O właśnie mam pytanie ma temat tego dzielnika napięcia. Gdzie ja mam wmontować ten kondensator C1 co jest narysowany w dolnym prawym rogu zdjęcia.
Dowiedziałem się, że na tej przejściówce działa ecumaster:
http://allegro.pl/item846105775_adapter ... l2303.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 10:59 am 
Offline
"FireStarter"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 02, 2004 4:49 pm
Posty: 2098
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kondensator montujesz jak najblizej nóżek od zasilania scalaka.

Podłączenie: MAF - > przejściówka -> ECUmaster - > przejsciówka -> fabryczny ECU

_________________
Obrazek
185KM & 232 Nm :twisted:

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 12:58 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So maja 23, 2009 1:54 am
Posty: 604
Lokalizacja: Puławy
Rozumiem, że miedzy ecumasterem a fabrycznym kompem musi być mnożnik napięcia x2, działający odwrotnie do ww układu? Jeżeli tak, to moze posiadacie schemat?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 1:28 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Wt lis 21, 2006 4:25 am
Posty: 209
Lokalizacja: Poznań
simon1989 napisał(a):
Rozumiem, że miedzy ecumasterem a fabrycznym kompem musi być mnożnik napięcia x2, działający odwrotnie do ww układu? Jeżeli tak, to moze posiadacie schemat?


Simon masz schemat kilka postów wyżej... a to po to się robi bo ecumaster widzi tylko do max 5V a przepływka daje do 10v...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL