Forum Uno Turbo i Punto GT
http://unoturbo.pl/

Interface
http://unoturbo.pl/viewtopic.php?f=24&t=3987
Strona 2 z 2

Autor:  goofer007 [ Śr sty 23, 2013 11:39 pm ]
Tytuł:  Re: Interface

wolks napisał(a):
bład P0005 motordrehzahlsensor strom kres(obwód czujnika predkosci silnika)to jest ten czujnik przy kole pasowym?. Kasuje sie po odpaleniu auta znow sie pojawia(kontrolka silnika sie nie zapala)


Czyli błąd 1256 wyrzucany przez autodiagnozę, typowy dla GTków,o żadnej awarii nie świadczy.

Autor:  punto 1.6 [ Wt paź 03, 2017 8:06 pm ]
Tytuł:  Re: Interface

może komuś przyda sie info, z PGT można się połączy Multiecuscan od wersji 2,9 i musi być zarejestrowany. do tego lapek + interface KKL usb i łączy się pięknie. Czyta błędy można przetestować wtryski elektrozawory , podglad na wszystkie parametry brakuje tylko czujnika fazy mapsensora stukowca i bartometru , reszta do oblukania i zlogowania.
Np max wyprzedzenie zapłonu jaki sterownik wrzuca to 24,75stopnia przy temp w dolocie 40c i boście 1,3b

Autor:  goofer007 [ Śr paź 04, 2017 10:51 am ]
Tytuł:  Re: Interface

Nie masz problemów ze zrywaniem połączenia z ECU ?
Jaki dokładnie masz kabelek i która wersja MES ?

Autor:  punto 1.6 [ Śr paź 04, 2017 5:30 pm ]
Tytuł:  Re: Interface

No ze zrywaniem na początku miałem problem ale tylko jak był włączony zapłon (silnik zgaszony), wtedy miałem interface na procesorze FTDI . Następnie kupiłem interface od viakena z przełącznikiem trochę się poprawiło na zapłonie już tak często nie zrywało, natomiast na odpalonym silniku można było logować do woli .

Ale bardzo ważny jest sam laptop , testowałem na 2 szt z win 7 jeden jakiś słabiutki z dyskiem hdd i było słabo, natomiast przy odpalonym silniku było w miarę stabilnie.
A na innym lapku z dyskiem już sdd było dobrze bez zrywania i bez komunikatu o zbyt wolnym połączeniu :wink: .


PS jak byś się bawił to weź spróbuj jak jest u ciebie z kolejnością wtryskiwaczy ( przy testowaniu)
Jest tak ze można przetestować 1/2/3/4 wtryskiwać, U mnie klikając na test 1 wtryskiwacza cyka wtryskiwacz na 1 cyl , testując wtryskiwacz 2 to klika wtryskiwacz na 3 cyl , testując 3 klika na 2cyl i testując 4 klika 4cyl czyli niby dobre bo leci po kolejności pracy silnika tylko nie wiadomo czy program bierze pod uwagę kolejność pracy czy nie , A jako ze miałem przerabiana wiązkę to nie jestem pewny czy jest bobrze :lol: .

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/