Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Pt lis 16, 2018 3:34 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Interface
PostNapisane: Śr sty 23, 2013 11:39 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 11, 2008 8:15 pm
Posty: 707
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
wolks napisał(a):
bład P0005 motordrehzahlsensor strom kres(obwód czujnika predkosci silnika)to jest ten czujnik przy kole pasowym?. Kasuje sie po odpaleniu auta znow sie pojawia(kontrolka silnika sie nie zapala)


Czyli błąd 1256 wyrzucany przez autodiagnozę, typowy dla GTków,o żadnej awarii nie świadczy.

_________________
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Interface
PostNapisane: Wt paź 03, 2017 8:06 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 364
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
może komuś przyda sie info, z PGT można się połączy Multiecuscan od wersji 2,9 i musi być zarejestrowany. do tego lapek + interface KKL usb i łączy się pięknie. Czyta błędy można przetestować wtryski elektrozawory , podglad na wszystkie parametry brakuje tylko czujnika fazy mapsensora stukowca i bartometru , reszta do oblukania i zlogowania.
Np max wyprzedzenie zapłonu jaki sterownik wrzuca to 24,75stopnia przy temp w dolocie 40c i boście 1,3b

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Interface
PostNapisane: Śr paź 04, 2017 10:51 am 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 11, 2008 8:15 pm
Posty: 707
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Nie masz problemów ze zrywaniem połączenia z ECU ?
Jaki dokładnie masz kabelek i która wersja MES ?

_________________
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Interface
PostNapisane: Śr paź 04, 2017 5:30 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 364
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
No ze zrywaniem na początku miałem problem ale tylko jak był włączony zapłon (silnik zgaszony), wtedy miałem interface na procesorze FTDI . Następnie kupiłem interface od viakena z przełącznikiem trochę się poprawiło na zapłonie już tak często nie zrywało, natomiast na odpalonym silniku można było logować do woli .

Ale bardzo ważny jest sam laptop , testowałem na 2 szt z win 7 jeden jakiś słabiutki z dyskiem hdd i było słabo, natomiast przy odpalonym silniku było w miarę stabilnie.
A na innym lapku z dyskiem już sdd było dobrze bez zrywania i bez komunikatu o zbyt wolnym połączeniu :wink: .


PS jak byś się bawił to weź spróbuj jak jest u ciebie z kolejnością wtryskiwaczy ( przy testowaniu)
Jest tak ze można przetestować 1/2/3/4 wtryskiwać, U mnie klikając na test 1 wtryskiwacza cyka wtryskiwacz na 1 cyl , testując wtryskiwacz 2 to klika wtryskiwacz na 3 cyl , testując 3 klika na 2cyl i testując 4 klika 4cyl czyli niby dobre bo leci po kolejności pracy silnika tylko nie wiadomo czy program bierze pod uwagę kolejność pracy czy nie , A jako ze miałem przerabiana wiązkę to nie jestem pewny czy jest bobrze :lol: .

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL