Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Śr lis 14, 2018 3:01 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MS 60-2
PostNapisane: Wt lut 08, 2011 10:51 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
Dzis odbyla sie pierwsza proba uruchomienia maszyny, i nie moge sobie poradzic z ustawieniem zaplonu , bo tak iskra jak najbardziej jest, ale caly czas strzela na zmiane raz z wydechu raz w ssacy. Motor 1,6 mpi, kolo 60-2 pgt, jak ustawie na znak na skrzyni to dwa brakujace zeby z kola pasowego sa 7 zebow przed czujnikiem walu.

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Wt lut 08, 2011 10:55 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So maja 23, 2009 1:54 am
Posty: 604
Lokalizacja: Puławy
Sprawdz czy rozrzad na 101% dobrze ustawiles i czy kabli zaplonowych nie zamieniales np. miedzy cewkami. Zastosoj sie do tego pliku.


Załączniki:
wheeldecoder.xls [40.5 KiB]
Pobrane 178 razy
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 12:23 am 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
Rozrzad sprawdzal po mnie mechanik z kilkunastoletnikm doswiadczeniem i mowi ze ok, kable juz porobowalem zamieniac, sprawdze jutro dalej wedlug tego co podales, do czego sluzy dokladnie opcja skip pulse w ignition options???

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 1:07 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So maja 23, 2009 1:54 am
Posty: 604
Lokalizacja: Puławy
skip pulse w ignition options dotyczy startu silnika. Ustaw to na 3 i sproboj odpalic.
dotyczy MS2extraV3.0!!! http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... htm#2coils" target="_blank" target="_blank
http://www.msefi.com/viewtopic.php?f=89 ... es#p219866" target="_blank" target="_blank
http://www.hainesengineering.com/rhaines/corvairms.htm" target="_blank" target="_blank


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 7:56 am 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
Aha, firmware mam 303y.

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 9:27 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
z tego co wiem to brakujące zęby znajdują sie po 19 za czujnikiem więc coś dziwnego jest u ciebie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 1:04 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
To jeszcze raz :D Fotki przedstawiaja jak jest, kolo zamachowe na znaku ustawione na zero na skrzyni.

Pierwsza fotka skan jak to wyglada orginalnie w PGT, na czerwono zaznaczylem jak to wyglada u mnie w momencie gdy znak na zamachu ustawiony jest na skrzyni.

A kolejne fotki jak mam ustawienia zrobione.

I cewki podpinam jedna pod pierewszy i czwarty gar i druga pod drugi i trzeci.


Załączniki:
fuel2.jpg
fuel2.jpg [ 90.97 KiB | Przeglądane 5160 razy ]
zrzutekranu12.jpg
zrzutekranu12.jpg [ 57.93 KiB | Przeglądane 5157 razy ]
zrzutekranu22.jpg
zrzutekranu22.jpg [ 58.82 KiB | Przeglądane 5155 razy ]
zrzutekranu33.jpg
zrzutekranu33.jpg [ 54.83 KiB | Przeglądane 5410 razy ]

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 1:51 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So maja 23, 2009 1:54 am
Posty: 604
Lokalizacja: Puławy
Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st :oops: , tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 4:28 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
simon1989 napisał(a):
Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st :oops: , tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.


Sprawdzałem, jest ok, sa w GMP, na pierwszym garze krzywki walka sa skierowane w dol, a na czwartym w gore, odwrotnie nie moze byc bo wtedy sie nie zgadza kolko walka rozrzadu ze znakiem.

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 4:34 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So maja 23, 2009 1:54 am
Posty: 604
Lokalizacja: Puławy
Sprawdz jeszcze czy dobrze czyta obroty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 7:50 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
Testowałem na stole i do 8 tys czyta bez zajakniecia a pojawiaja sie bodajze od 250+- obr.

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 8:22 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
to inaczej. ustawiasz pierwszy w gmp . wtedy pierwszy brakujący ząb jest dziewiętnaście zębów za czujnikiem. tak jest w pgt


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 8:53 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
Jutro przetestuje, troche poszukalem na stronce megasquirta i wyszlo mi takie cos ze musze mu podac kat jaki jest miedzy pierwszym zebem za brakujacymi zebami a czujnikiem polozenia walu gdy tlok jest w GMP, nie wiem co jest z mieszanina tych silnikow(1.6, PGT), ale na bank nie wychodzi 19 zebow, zrobie jutro dokladne fotki :D.

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 9:05 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 10:11 pm
Posty: 968
Lokalizacja: Starachowice
walcz z ms to mnie potem pouczysz obsługi :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: MS 60-2
PostNapisane: Śr lut 09, 2011 10:19 pm 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 14, 2007 1:56 pm
Posty: 650
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
Zdobylem stroboskop bede walczyl :D

_________________
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL