Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Pt lis 16, 2018 2:47 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz maja 23, 2013 8:47 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pn maja 16, 2011 9:05 pm
Posty: 173
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne
kolego ten schemat co był podany to miał błąd

do zapłonu pgt trzeba ciąć jeden przewód

tniesz kabel 47 ecu od strony sensora podpinasz do wejścia nr 9 ecumastera a 5 ecumastera podpinasz do drugiego konca kabla 47 co leci do ecu pb


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz maja 23, 2013 8:49 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pn maja 16, 2011 9:05 pm
Posty: 173
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne
14 pin ecu to masa
7 pin ecu przepływka
45 pin ecu to czujnik temp cieczy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt maja 31, 2013 3:36 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pn maja 16, 2011 9:05 pm
Posty: 173
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne
jak co to mam dokładny schemat , napisz to ci pośle


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So cze 08, 2013 8:59 pm 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pn maja 16, 2011 9:05 pm
Posty: 173
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne
INFO dla tych co chcą usunąć całkowicie przepływkę , bo ja sie z tym męczyłem parę dni.

Po konwersji Maf na Map w punto gt trzeba zewrzeć pin 1 i 2 w wtyczce przepływomierza, 1 to jest masa zasilania przepływki a 2 masa analogowa dla sygnału ilości masy powietrza. Oryginalnie to połączenie było wykonane w przepływce ale jeśli ją usuwamy logiczne jest to że to połączenie trzeba zrobić w wtyczce aby komputer mógł właściwie odczytać sygnał emulowany prze ECUMASTERA.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr wrz 18, 2013 7:45 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 7:12 pm
Posty: 28
Miejscowość: Lubla. 50km od Rzeszowa
Auto: Punto GT
Czy uruchamianie kontroli startu pod analog3 mogę podłączyć pod pin12 w det3 czyli wyjście +5V do zasilania dodatkowych czujników (np. map sensor)?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn wrz 23, 2013 9:01 am 
Offline
"FireStarter"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 02, 2004 4:49 pm
Posty: 2098
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Nawet musisz to tak zrobić.

_________________
Obrazek
185KM & 232 Nm :twisted:

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So gru 14, 2013 5:40 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): So gru 14, 2013 5:37 pm
Posty: 2
Miejscowość: wawa
Auto: Inne
Posiadam w aucie emu czyli to też ecumaster seryjne uno 1.4 n/a Czy pomogł by ktoś w wystrojeniu na ulicy chociaż, lub jakaś ciekawa osoba firma. Zbyniu pewno zajety kto wolniejszy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N gru 15, 2013 12:23 am 
Offline
"FireStarter"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 02, 2004 4:49 pm
Posty: 2098
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Czemu zajęty? Napisz mi emaila co i jak albo na prv to pomyślimy co jeszcze do zrobienia.

_________________
Obrazek
185KM & 232 Nm :twisted:

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn gru 16, 2013 9:12 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): So gru 14, 2013 5:37 pm
Posty: 2
Miejscowość: wawa
Auto: Inne
Zbyniu Pv wysłany czekam na odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn maja 11, 2015 9:18 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 364
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Panowie czy za pomocą DET3 idzie zblokować sygnał z MAP w PGT tak aby do sterownika nie dochodziło wyższe napięcie podpowiadacze np 0,8 bara :?: .

chciał bym tak zrobić żeby ECU myślał ze śmiga na 0,8b a w rzeczywistości puszcze mu 1,2b :wpysk:
tylko nie pisać ze coś się wysra to biorę na klatę :D

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 12, 2015 4:52 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Jak wepniesz się w ten MAPsensor, to tak; tylko wtedy już nie obrobisz przepływki DETem:).
Seryjny Map świruje dopiero powyżej 1.5bara i to głównie w sterownikach jeszcze bez immo. Ładuj 1.4 śmiało, jak tylko masz paliwa w zapasie i nie stuka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 12, 2015 7:27 am 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 364
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Tak oczywiście odcinam sygnał MAP w ecu i przepuszczam go przez np DEt-a . tylko jak użyć do tego DET-a :?
PS- żeby przepuścić tak myk przez DET-a potrzebuje wyjście to które używam do korekcji MAF-a :?: .

chce zablokować możliwość cofania zapłonu sterownikowi , który powyżej powiedzmy 1b bardzo cofie zapłon (takie zabezpieczenie).
i co mi z tego ze mu dmuche 1,4 bara tyle ładowałem w CR 9,5 jak przy wyższych obrotach zetnie mu kilkanaście stopni ,wtedy jest tylko grzanie powietrza i strata mocy


Dlatego che spróbować co się stanie jak wcisnę ciemnotę sterownikowi ze jedzie na 0,8 , zaplon będzie agresywny nawet przy wyższym doładowaniu.

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr maja 13, 2015 6:23 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
W Decie masz tylko jedno wyjście analogowe, więc albo Maf albo Map:).
Podglądałeś dane/logi z ECU, że wiesz jak bardzo cofa zapłon Twój sterownik?
Najpierw sprawdź odczyty ECU, potem posłuchaj silnika; a jak masz pewność, że jest pole do popisu na tym paliwie, które lejesz, to można zawsze DETem cyknąć zapłon do przodu:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lut 26, 2018 6:11 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 364
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
jak wygląda czas wtrysku w trybie FI powiedzmy na batch fire na wtryskach 350-500ccm. Pytam bo muszę wiedzieć czy lpg ogarnie

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lut 26, 2018 11:08 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 992
Lokalizacja: SZA
Ogarnie, mnoznik bedziesz mial w okolicach 1,8-2,0 na wolnych


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL