Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Śr maja 18, 2022 11:40 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr sty 04, 2012 7:16 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Pt cze 12, 2009 11:04 am
Posty: 522
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
wkurwia mnie moje doładowanie a poza tym chciałbym sie pobawić w programie, seryjny pierburg w zasadzie nie różni się od n75
jakbym podpiął z niego sygnał na pin 16?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr sty 04, 2012 7:23 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Cz maja 14, 2009 9:17 am
Posty: 504
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT
ja podlaczylem i nie bawilem sie w programie dalem tez tam sygnal na 100% ale max jakei doladowanie uzyskalem 1.2B musze posiedziec i ogarnac to w wolnym czasie, smialo mozna podpinac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr sty 04, 2012 7:30 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Pt cze 12, 2009 11:04 am
Posty: 522
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
ktos moze powiedziec ale po co kombinowac, daj se mbc ale to nie o to chodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz sty 05, 2012 12:02 am 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 8:32 pm
Posty: 793
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Zainwestuj w dobry zawór lub wymień na nowszą wersje, bo te stare to o kant d... można rozbić

_________________
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz sty 05, 2012 12:56 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Pt cze 12, 2009 11:04 am
Posty: 522
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
ale w jakim sensie, problem ze sterowaniem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt sty 06, 2012 11:59 am 
Offline
Spamer :P
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 8:32 pm
Posty: 793
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Zawory te są stare i lekko mówiąc już się wysłużyły. na fckp jest on częsta przyczyna problemów, ale ktoś znalazł zamiennik ostatnio http://www.forum.fiatcoupe.pl/viewtopic.php?t=20161

_________________
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz mar 15, 2012 11:14 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Pn lip 27, 2009 5:41 pm
Posty: 47
Miejscowość: Miłosław
Auto: Punto GT
Panowie mam pytanie?
Jak ustawić Ecumastera by sygnał z przeplywomierza powietrza w PGt przechodził przez Ecumastera nie zmieniony mapa była na ,,o,, (zielono) i byla możliwośc korekty tego sygnału ?
Dlaczego pytam. Na początku jak podłączylem ECUmastea tak bylo , moglem w ten sposób skorygowac kiepsko działającą przepływkę , lecz przyszedł czas na MAP-a , zrobiłem konwersje zapisalem utworzoną mapę , dokonałem kilka poprawek i tak jeździłem.
Sprawa jest taka że chciałem wrocić do sygnału z przepływki i nie potrafie tego dowrocić wiec proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn mar 19, 2012 8:24 am 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Pn lip 27, 2009 5:41 pm
Posty: 47
Miejscowość: Miłosław
Auto: Punto GT
Sprawa rozwiązana
Problem był w ustawieniu wyjścia analogowego , a dokładniej w jego napięciu wyjściowym
Po ustawieniu tablic na analog 1 in i analog 1 out napięcie przechodziło przez DET 3
przekłamane o + 2,48v usatwiione wcześniej po konwercji z MAF do MAP .
Dlatego błądziłem w ustawieniach myśląc że DET 3 jest nawet uszkodzony skoro nie daje napięcia 1:1.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 19, 2013 10:46 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): So lut 11, 2012 4:18 pm
Posty: 8
Miejscowość: KTT
Auto: Punto GT
witam koledzy, odgrzebie troche temat :mrgreen:
a mianowicie chodzi o to czy jesli podpinam map sensor to czy da rade wpiac sie pod ten w seryjnym ECU czy musze miec dodatkowy zewnetrzny? a jesli tak to czy sygnal z mapa jest na ktoryms pinie czy trzeba sie wpinac do srodka???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 19, 2013 11:19 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 997
Lokalizacja: SZA
W pgt nie ma sygnalu na zadnym pinie, musisz lutowac do srodkowego pinu mapa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt kwi 09, 2013 8:29 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 369
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Witam , pany chce kupić świniaka , co będzie najlepsze do jazdy na co dzień ECU master -det3 :?: ,
i czy warto kupić używkę , bo nówka trochę drogo jak dla mnie.

Kolejna sprawa czy istnieje mozliwosc (jak będę miał det3) wpiąć inną przepywke zamiast oryginalniej i to wystroić,
lub czy lepiej będzie przejść na map-sensor ,używając ten wbudowany w ECU z PGT ? zaznaczam ze auto do jazdy na co dzień i do tego z LPG :?:

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt kwi 09, 2013 10:03 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 997
Lokalizacja: SZA
Najlepszym rozwiazaniem bylby remap, odnosnie deta to wystarczy 2 zeby wystroic. Przeplywke bym zostawil jezeli auto jest typowym dupowozem, da sie wystroic na podobnej ale innej przeplywce. Planujesz tam jakies wieksze wtryski, turbo ze potrzebujesz deta? Jezeli masz to zamiar sam stroic to do deta sobie dolicz jeszcze jakies 7-8 stowek za szerokopasmowke


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt kwi 09, 2013 10:45 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 369
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
chce deta bo juz nie mam pojęcia co mu dolega , na 90% obstawiam przeplywke a już 10 nie będę kupował :mrgreen:,

co do strojenia to by się ktoś znalazł :mrgreen: może nawet z forum , wtryski i turbo zostają seryjne z PGT, i takie rozwiązanie było by już przyszłościowe, dlatego mnie to korci :D .

a tak zapytam ile trza przyszykować na takie przestrojenie z MAF>MAP na det2 , może być na PW

napisałeś ze da się przestroić na innej przepywce, ale podejrzewam ze musi być boscha i z taką samą wtyczką ? i tez z gorącym drutem ?.


Będę za jakieś 2 tygodnie w wawie, może zibi by rzucił okiem :niewiem:
będę tez przejeżdżał nie daleko hz10
ale to muszę jeszcze popytać na PW

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N kwi 21, 2013 12:29 am 
Offline
Aktywny użytkownik

Dołączył(a): Pn maja 16, 2011 9:05 pm
Posty: 173
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne
a jakie masz objawy

Bo ja też kupiłem ecu mastera w celach pozbycia się przepławki , po montażu jak zobaczyłem jak ładnie przepływka kreśli mapę to doszedłem do wniosku że niemożliwe ze to przepływka i okazało sie ze map sensor w kompie wyciągną nogi. Wymieniłem kompa i mam spokój a ecumaster i tak już zamontowany czeka na jakieś mody.

a skąd jesteś bo mam euroscana i można by podejrzeć co ecu mówi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 21, 2013 2:22 pm 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Pn kwi 16, 2012 11:56 pm
Posty: 27
Miejscowość: Nasielsk
Auto: Punto GT
Podeśle mi ktoś schemat det3 do pgt bo został usunięty


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL