Ecu master podłączenie!!!
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
Re: Ecu master podłączenie!!!
I jak nie ma napięcia na wyjściu z ecumastera czy na wyjściu z mnożnika /dzielnika
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
Tak jak napisalem, z ecumastera. Mnoznik dziala ok.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
wg loga który mi przesłałeś na wyjściu napiecie jest. Sprawdz podłaczenia moze tamm coś nie kontaktuje.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
To byl log zapisany po pewnym przejezdzie, a nie po konwersji, bo po niej Analog1out=0V
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
Re: Ecu master podłączenie!!!
moze masz zjarane analog out - nowy EM czy używka
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
Z tego co pamietam to kupilem go jako nowy.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
czy ecumaster jest podłaczomy teraz tak ze sygnał przez niego przechodzi czy tylko czytasz co idzie do kompa?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
Sygnal z MAF przechodzi przez ecumaster do komputera wtrysku.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
W takim razie ecumaster działa. Jak robisz konwersję to coś żle ustawiasz i dlatego tak jest. Pamietaj, że po odpięciu przepływki sygnał do analog in musisz dac na mase i dopier wtedy zrobić w Analog offset 2,5 . Nie przejmuj sie tym, że po zapisaniu wartość w analog offset sie minimalnie zmienia nie bedzie miało to wiekszego wpływu. Po tym robisz jak w instrukcji w logu konwersję aby wygenerował się mapa i gotowe.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
ma ktoś fotki wykonanego dzielnika i mnożnika?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
jak pójdziesz w det3 i fuel implant to nie potrzebujesz tego.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
Zastanawiam się nad podłączeniem DET2 do UT 1.3 bez kat i bez sondy lambda
Chciałbym podpiąć DET2 miedzy VAF(przepływomierz) a ECU, a potem odpiąć przepływomierz.
teraz pytania:
-przepływomierz ma 4 piny, ma ktoś rozpracowane który gdzie idzie? jak podpiąć konwerter?
-gdzie najlepiej wpiąć się w zapłon, tak aby możliwa była zmiana kąta na + i -? czy DET2 przyspiesza zapłon?
-co z termistorem z przepływomierza?
Chciałbym podpiąć DET2 miedzy VAF(przepływomierz) a ECU, a potem odpiąć przepływomierz.
teraz pytania:
-przepływomierz ma 4 piny, ma ktoś rozpracowane który gdzie idzie? jak podpiąć konwerter?
-gdzie najlepiej wpiąć się w zapłon, tak aby możliwa była zmiana kąta na + i -? czy DET2 przyspiesza zapłon?
-co z termistorem z przepływomierza?
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
no UT ma 5 pinów zamiast 7 pinów i jeden nie używany (czyli 4 piny są w wiązce)
załóżmy ze sygnał do konwertera to ten "gruby z kabelkiem" potem DET2 i ECU (może ktoś to potwierdzić dla UT)
Co z korekcja IAT z przepływki ona idzie innym kablem czy to co idzie do konwertera to wypadkowa z klapy i IAT?
Zamierzam docelowo wywalić przepływkę i zastąpić ją MPX4250 ale chcę pozostawić korekcję IAT
Powie mi ktoś jak to dokładnie podpiąć aby zachować IAT
p.s.
Od razu mówię że DET3 zmienił przeznaczenie z UT na TIPO TURBO, więc podpinam DET2
załóżmy ze sygnał do konwertera to ten "gruby z kabelkiem" potem DET2 i ECU (może ktoś to potwierdzić dla UT)
Co z korekcja IAT z przepływki ona idzie innym kablem czy to co idzie do konwertera to wypadkowa z klapy i IAT?
Zamierzam docelowo wywalić przepływkę i zastąpić ją MPX4250 ale chcę pozostawić korekcję IAT
Powie mi ktoś jak to dokładnie podpiąć aby zachować IAT
p.s.
Od razu mówię że DET3 zmienił przeznaczenie z UT na TIPO TURBO, więc podpinam DET2