Jak zly? Jaki jest poprawny?
O mnozniku/dzielniku to wiem, tylko jeszcze nie mialem chwili zeby pojsc po taile i polutowac.
To mi napisala osoba z ecumastera:"
Mam pewien problem jak ugryzc problem schematu.
Ogolnie to powinno mniej wiecej wygladac tak:
Kompter z 1.5
Pin 9 ECU do pinu 1 swinki (+12V po stacyjce)
Pin 5 ECU do pinu 9 swinki (masa)
Ze schametu wynika ze przepustnica jest typu on off wiec nam sie nie
przyda. Mozliwosci sa dwie, albo przeplywomierz bedzie podpiety
dodatkowo jako deflection albo zewnetrznyu map sensor...
Dla przeplywomierza to bedzie:
Pin 7 ECU - przewod ten nalezy przeciac i koniec idacy od
przeplywomierza podpiac do pinow swinki 11 (Deflection) i 2 (analog 1 in)
Koniec idacy do ECU podpiac do pinu 12.
Teraz najwiekszy problem bedzie z zaplonem. Ze schematu wyglada ze to
modul zaplonowy w jaki soposob ustawia kat zaplonu (nie widze w 1.4
zadnego polaczenia komputera z modulem sterujacego katem zaplonu)
Z tego wnisokuje ze nalezy podpiac sie pod czujnik polozenia walu
idacego do modulu (do pinow 7 i
Prawdopodobnie na jednym z tych pinow jest masa... Wtedy ten pin na
ktorym nie ma masy nalezy podpiac do pinu 7 swinki (Ignition #1 in) a
drugi koniec przewodu (idacy do modulu zaplonoweg) podpiac do pinu 4
(bipolar out).
W swince nalezy ustawic restar single signal (firmware 1.93) i ign #1
input level na low."